آخرین عناوین

پنجشنبه 30 شهريور 1396-9:3 کد خبر:45837

معاون فني عمراني شهرداري ساري اعلام کرد:

بهره برداری فاز سوم ميدان ابن شهرآشوب

معاون فني و عمراني شهرداري ساري از پيشرفت چشمگير عمليات اجرايي فاز سوم ميدان ابن شهرآشوب ساري خبر داد و گفت: پيش‌بيني مي شود فاز سوم به زودي به بهره برداري برسد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، معاون فني و عمراني شهرداري ساري اظهار داشت: تزريق اعتبار فاز سوم ميدان ابن شهرآشوب در دو محله صورت مي گيرد كه با جدّيت و حمايت شهردار محترم، عمليات اجرايي اين پروژه با سرعت و تلاش بي وقفه، در حال انجام است.

عباس رشيدي، با اشاره به اينكه شروع عمليات رسمي اين پروژه در زمستان سال ۹۵ بوده است، تصريح كرد: با تلاش شبانه روزي همكاران و پيمانكار، پيش بيني مي شود فاز سوم ميدان ابن شهرآشوب به زودي به بهره برداري برسد.

وي افزود: مجتمع تجاري ضلع شمال شرقي ميدان ابن شهر آشوب، سومين ساختمان از مجموعه چهارگانه مجتمع هاي تجاري ابن شهرآشوب است كه با سطح زيربنايي نزديك به ۱۰ هزار متر مربع و طراحي حدود ۲۰۰ واحد تجاري، بزرگترين مجتمع در بين فازهاي چهارگانه است.

رشيدي با تاكيد بر رعايت اصول حقوق شهروندي و ارج نهادن به اقشار مختلف شهروندان، در خصوص مزيت هاي اين پروژه نسبت به فاز اول و دوم، بيان داشت: سهولت استفاده همشهريان در شرايط مختلف سنّي و مقتضيات جسمي متفاوت، همواره مورد نظر مجموعه مديريت شهري بوده و طراحي پروژه هاي عمراني با توجه به اين اصل انجام مي شود؛ در اين راستا، فاز سوم ميدان ابن شهرآشوب با ايجاد امكان پله برقي و دو دستگاه آسانسور در كنار دو رديف راه پله و سه عدد درب ورودي طراحي شده است.

وي با اشاره به اينكه معماري اين ساختمان سه طبقه همانند سه فاز ديگر برگرفته از معماري سنتي و بومي مازندران است، اظهار داشت: ساختمان فاز سوم، تنها ساختمان داراي زيرزمين در بين فازهاي چهارگانه است و براي سيستم سرمايش و گرمايش پروژه در مشاعات، از VRF و در واحدهاي تجاري از كولرهاي اسپيليت استفاده مي شود.

معاون فني و عمراني شهرداري ساري با اعلام اينكه بخشي از پوشش سقف نهايي از سفال سقفي و بقيه آن از ايزوگام و موزاييك است، گفت: با توجه به تعداد واحدها و مصرف بالاي برق، يك پست برق مجزا براي اين مجموعه تعبيه شده و همچنين يك دستگاه ژنراتور براي مواقع اضطراري قطعي برق در نظر گرفته شده است.

رشيدي با اشاره به اينكه ۹۰درصد عمليات عمراني اسكلت ها و همچنين ۹۰درصد عمليات عمراني سقف همكف به اتمام رسيده است، اظهار داشت: استفاده از فناوري نوين در اين پروژه لحاظ شده و در حال حاضر تيم هاي مختلفي با بيش از ۶۰ كارگر در پروژه فاز سوم ميدان ابن شهرآشوب مشغول كار هستند.

شايان ذكر است، پروژه ميدان ابن شهرآشوب ساري توسط تيم مديريت شهري و با هدف روانسازي ترافيك و زيباسازي نماي بصري شهر طراحي شده كه پيش از اين، فازهاي اول و دوم آن به بهره برداري رسيده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :