آخرین عناوین

يکشنبه 2 مهر 1396-21:21 کد خبر:45891

قابل توجه استاندار پرادعایمان:

آقای فلاح! سوزن به خودت بزن، جوالدوز به دیگران

استاندار مازندران در صورتی از مدیران درخواست برنامه کرده که هنوز از برنامه خودش رونمائی نکرده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر، استاندار مازندران آدم جالبی است ،از یک سو در 4 سال اخیر بر حفظ مدیران بی برنامه در ساختمان استانداری اصرار کرده است از سوی دیگر در ابتدای دولت دوازدهم و در صورتیکه ندای تغییر خودش بیش از هر زمان دیگری به گوش می رسد ، برای مدیران اجرائی استان وقت تعیین می کند تا آنها برنامه هایشان را ارائه دهند.

واقعیتش این است بعد از شنیدن این خبر که کانال تلگرام مدیر روابط عمومی استانداری مازندران آنرا اینگونه منتشر کرده است:‌ « استاندار مازندران در جلسه شوراي اداري: مديران تا پايان هفته برنامه كاري و اجرايي 4 سال دوم را ارائه كنند / فرصت خدمت محدود است / رسانه ها از حاشيه سازي پرهيز كنند / حركت در مسير توليد و اشتغال » ، یاد ضرب المثل معروف "یک سوزن به خودت بزن، یک جوالدوز به دیگران" افتادم که بهتر است یک نفر آنرا محضر جناب آقای ربیع فلاح عنوان نماید.

چه خوب است ربیع فلاح ابتدا در محکمه رسانه ها بنشیند و بگوید چقدر توانسته است برنامه هایی که در دولت یازدهم مدنظرش بود اجرا نماید و دوم بفرماید خود که دیگران را به ارائه برنامه دعوت می نمائی ، چه برنامه ای برای توسعه استان داری!

ربیع فلاح در صورتی فرصت خدمت را محدود عنوان کرده است که 4 سال به عنوان نماینده عالی دولت در مازندران، کارنامه ی مبهمی از خود برجا گذاشته است و امروز کمتر کارشناسی در مازندران از وی به عنوان یک مدیر برنامه محور یاد می کند.

استاندار مازندران شمار اشتغال ایجاد شده ثبت‌شده در استان را حدود 10 هزار شغل اعلام کرد و گفت: ما در حوزه جذب سرمایه‌گذاری خارجی وضعیت خوبی نداریم و جزو هفت‌ تا هشت استان رده آخر در کشور هستیم.

اعتراف ربیع فلاح جلودار به کسب رده های آخر مازندران در سرمایه گذاری خارجی در حالی صورت می گیرد که چندی پیش ، نمودار آن منتشر شد و برخی از مسئولان استانی با انکار آن قصد لاپوشی داشته و توجیحات خاصی می نمودند .

همچنین در صورتی بازهم ربیع فلاح رسانه های استان را به حاشیه سازی متهم کرده است که اصلی ترین محور ایجاد حاشیه در رسانه ها هر روز کنار دستش می نشیند و برایش به‌به چه‌چه راه می اندازد که نامش هم احمد مظفری است و بس!

هنوز یادمان نرفته است که در اولین جلسه شورای اداری مازندران بعد از پیروزی روحانی در انتخابات 96 ، بیشتر مدیران اندوهگین و ناراحت از وضعیت موجود و موفقیت دوباره گفتمان اعتدال بودند لذا امیدواریم هر چه زودتر شاهد تغییر مدیران بی برنامه و روی کار آمدن مدیران برنامه محور در مازندران باشیم که چه خوب است این تغییرات از ساختمان سفید استانداری آغاز گردد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • javad- sari
    دوشنبه 3 مهر 1396-13:16


    "امیدواریم هر چه زودتر شاهد تغییر مدیران بی برنامه و روی کار آمدن مدیران برنامه محور در مازندران باشیم " تا زمانی که برنامه و فکری اساسی در رابطه با امورات این استان وجود نداشته باشد مدیران مدیر هم نخواهند توانست تغییری در وضعیت اداری و مالی و ... استان داشته باشند. چه بسا توجه به منافع شخصی و مسائل فردی مدیران و مسئولین نمیتواند ذهنی باز برای ایشان در رابطه با مسائل اجتماعی و اقتصادی ایجاد کند لذا امیدواری به کرسی نشستن افراد کارآمد امیدی دور از انتظار و خیال واهی است