آخرین عناوین

يکشنبه 2 مهر 1396-22:48 کد خبر:45892

با اعتراض به ورود دیرهنگام به صحن شورا:

نخستین نشست علنی شورانشینان آمل بی‌خبرنگار ماند

نشست اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آمل در حالی بی‌خبرنگار بود که این جلسه برای نخستین بار در دور جدید قرار شد علنی بوده و با حضور خبرنگاران برگزار شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، نشست اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آمل در حالی بی‌خبرنگار بود که این جلسه برای نخستین بار در دور جدید قرار شد علنی بوده و با حضور خبرنگاران برگزار شود.

برای نخستین جلسه علنی اعضای جدید شورای شهر آمل تعدادی از خبرنگار با تماس تلفنی دعوت شده بودند تا رأس ساعت 16 و 30 دقیقه در صحن شورا حاضر شده و به انعکاس خبر شورانشینان بپردازند ولی با توجه به حضور چهار خبرنگار خبرگزاری‌ها و نشریات ورود خبرنگاران با تأخیر زیادی روبرو شد.

حدود ساعت 17 و 45 دقیقه عصر امروز در حالی خبرنگاران آملی منتظر حضور در جلسه علنی شورای شهر بودند که یکی از مسئولان اداری این شورا اعلام کرده که هم‌اکنون اعضای شورای شهر در کمیسیون فنی مشغول به کار هستند و احتمال دارد پایان این کمیسیون حدود یک ساعت دیگر به طول بیانجامد همچنین این حرف باعث شده تا خبرنگاران آملی به نشان اعتراض ساختمان شورای شهر را ترک کرده و از حرکت قابل توجه شورانشینان در نخستین جلسه علنی‌شان متعجب شوند.

براساس این گزارش، احترام به دیگران تنها در برخورد خوش و گشاده‌رویی ظاهری نیست بلکه توجه به مهمان دعوت شده و رعایت حقوق آنها در مورد زمان و اهمیت دادن به وقت آنها باید مورد توجه شورانشینانی باشد که در ابتدای فعالیت دوره پنجم خود با حواشی فراوانی روبرو بودند که خود بسیاری از آنها را موجب شده و در تشدید آن دامن زدند.

پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آمل همانند شورانشینان ادوار گذشته این شهر در مدت کم فعالیت خود حاشیه‌های زیادی داشتند و در این بخش حتی گوی سبقت را از پیشینیان ربودند.

قهر و آشتی‌ها، تنش و عدم حضور در نشست تحلیف و انتخاب اعضای هیأت رئیسه، رئیس و نائب رئیس، موضع‌گیری فراوان در زمینه انتخاب شهردار و حمایت از گزینه‌های خاص تنها حواشی اعضی جدید شورای شهر آمل نبوده و این ماجرا با خلف وعده در دعوت خبرنگاران و انتظار بیش از یک ساعته صاحبان قلم نیز عجین شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :