آخرین عناوین

سه شنبه 4 مهر 1396-9:7 کد خبر:45910

از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی صورت گرفت:

برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان

آیین تودیع و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران، با حضورمدیران و مسئولان استانی برگزار شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی استان مازندران، آیین تودیع و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران با حضور داور ماهیکار عضو هیات مدیره بانک، خیرانپور، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران، مدیران سیستم بانکی و مسئولان استانی برگزار شد.

براساس این گزارش، ماهی کار در این جلسه با استناد به رهنمودهای مقام معظم رهبری و شعار سال ۱۳۹۶ مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و تکالیفی که در برنامه ششم برای توسعه بخش کشاورزی بر اساس اقتصاد مقاومتی شکل گرفته، توسعه کشت گلخانه ای، پرورش ماهی در قفس و آبزی پروری، توسعه مکانیزاسیون کشاورزی، توسعه گیاهان دارویی، تکمیل زنجیره عرضه محصولات کشاورزی و سرمایه گذاری در راستای تغییر، بعنوان اولویت اعتباری بانک کشاورزی در نظر گرفته شده و با پرداخت بیش از ۳۳۰ هزار میلیارد در سال گذشته مقرر است در سال جاری بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد ریال در بخش های مختلف کشاورزی، پرداخت تسهیلات صورت پذیرد.

وی در ادامه سخنان خود به کسب مقام اول در سیستم بانکی با پرداخت بیش از ۳۳ درصد از تسهیلات برای بنگاه های کوچک و متوسط توسط بانک کشاورزی اشاره کرد و افزود: در این راستا تلاش کرده تا در سال جاری نیز با ساده سازی روش ها، سرعت در اعطای تسهیلات، توزیع عادلانه منابع و تخصیص بهینه آن حامی بخش کشاورزی و امنیت غذایی باشیم.

عضو هیات مدیره بانک در بخش دیگری از سخنان خود، افتخار بانک کشاورزی را تامین مالی بیش ۶۵ درصد از بخش کشاورزی دانست که آثار آن از مزرعه تا سفره مردم قابل مشاهده است.

ماهی کار در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از خدمات محسن صادقی، با حکم مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، علی کمندی را به عنوان مدیر جدید شعب بانک در استان مازندران معرفی کرد.

بر اساس این گزارش، محسن صادقی در این جلسه طی سخنانی از همکاری و تعامل مطلوب مسئولان استان مازندران با بانک کشاورزی قدردانی کرد و افزود: در سال های اخیر بانک کشاورزی استان روند رو به رشدی داشته است که این مهم نشان دهنده تحقق همدلی و هم زبانی در استان مازندران است.

شایان ذکر است: علی کمندی مدیر جدید شعب بانک کشاورزی استان مازندران ضمن قدردانی از حسن اعتماد مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی و اعضای محترم هیات مدیره، به قابلیت بالای توسعه استان مازندران در بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: تنها راه رسیدن به این توسعه، تلاش، همدلی و همکاری یکایک پرسنل شریف و خدوم بانک کشاورزی در استان مازندران است.

وی در ادامه اهداف و برنامه های خود را برشمرد و همکاری و هماهنگی سازمان ها و کارکنان بانک را برای اجرای اهداف عالیه بانک کشاورزی در استان مازندران خواستار شد و خاطرنشان کرد با همکاری و هم افزایی بیشتر برای رونق تولید و شکوفایی بخش کشاورزی در استان مازندران تلاش خواهیم کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • علی_ ساری
    سه شنبه 4 مهر 1396-12:20


    امیدواریم با روی کار آمدن مدیر جدید شاهد حمایت بی دریغشان در حوزه‌ی کشاورزی و تولیدات دامی باشیم. و در اعطای تسهیلات گرایش های فامیلیتی و خویشاوندی در راس کار قرار نگیرد و عدالت در بین تقاضا کنندگان برقرار باشد