آخرین عناوین

سه شنبه 4 مهر 1396-16:38 کد خبر:45919

از سوی رئیس پارک علم و فناوری مازندران انجام گرفت:

انتصاب اعضای کمیته راهبردی مرکز توانمندسازی فاوا مازندران

در حکمی از سوی رئیس پارک علم و فناوری مازندران، اعضای کمیته راهبردی مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب و کار نوپا فاوا مازندران منصوب شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، علی معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران در حکمی اعضای کمیته راهبردی مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب و کار نوپا فاوا مازندران را منصوب کرد.

اعضای این کمیته متشکل از نمایندگان اداره‎ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره ‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دانشگاه مازندران، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، نظام صنفی رایانه‌ای و پارک علم و فناوری مازندران هستند.

در هر کدام از این حکم‌ها آمده است:با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزنده، به‌مدت یک‌سال به عضویت کمیته راهبردی مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب و کارهای نوپای فاوا استان مازندران در مسئولیت محوله منصوب می‌شوید، امید است با استعانت از پروردگار متعال و مدنظر قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری و در ارتباط مؤثر با پارک علم و فناوری و مراکز رشد سطح مازندران در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارتقای توانمندی‌های این مرکز و پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در توسعه نوآوری‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات موفق باشید.

براساس این گزارش، هفته گذشته نیز در حکمی از سوی علی معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران، مدیر جدید مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان ساری منصوب شده بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :