آخرین عناوین

سه شنبه 4 مهر 1396-17:19 کد خبر:45920

عضو هیأت منصفه مطبوعات مازندران اعلام کرد:

مدیران در برخورد با رسانه‌ها سعه ‌صدر به خرج دهند

عضو هیأت منصفه مطبوعات مازندران با بیان اینکه مدیران در برخورد با رسانه‌ها سعه‌ صدر به خرج دهند بر ضرورت تعامل مدیران شهرستان آمل با اصحاب رسانه تأکید کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، عباس زارع با بیان اینکه بیشتر پرونده‌ها در هیأت منصفه مطبوعات در استان متعلق به شهرستان آمل است، اظهار کرد: انتظار از مدیران شهرستان آمل این است که به جای شکایت کردن از اصحاب رسانه پاسخگوی رسانه‌ها باشند، چرا که هدف رسانه‌ها و مدیران دستگاه‌ها ارائه خدمات درست به مردم است.

عضو هیأت منصفه مطبوعات مازندران با تأکید بر اینکه باید فرصت پاسخگویی به رسانه‌های استان در میان مسئولان نهادینه شود، خاطرنشان کرد: مدیران شهرستان آمل به جای شکایت کردن پاسخگوی رسانه‌ها باشد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ضمن توصیه به اصحاب رسانه‌ در آمل مبنی بر رعایت اخلاق رسانه‌ای، اضافه کرد: موضوع  بیشتر پرونده‌ها نشر اکاذیب، توهین و افترا بوده است.

وی با بیان اینکه لازم است رسانه‌ها وارد این‌گونه فضاها نشوند و مدیران نیز سعه صدر داشته باشند در پایان گفت: امیدواریم با همراهی و همدلی مسئولان و رسانه‌ها شاهد کاهش تعداد پرونده‌ها در هیأت منصفه مطبوعات مازندران باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • فرهنگی
    سه شنبه 4 مهر 1396-18:22


    "بیشتر پرونده‌ها در هیأت منصفه مطبوعات در استان متعلق به شهرستان آمل است" تاملی کوتاه در این مسئله بیانگر حقیقت امر است. اگر قرار باشد رسانه بر علیه مدیران یا مسئولین به اختشاش و توهین بپردازد چه بسا مسئولین سایر شهرها هم بی نصیب نخواهند ماند، اگر مسئولین امر در آمل زیر ذربین رسانه ها قرار گرفتند باید به اعمال و کارکرد های خودشان رجوع کنند که جا برای انتقاد و چالش کشیده شدن توسط رسانه‌ها باز کرده اند