آخرین عناوین

سه شنبه 4 مهر 1396-17:35 کد خبر:45921

چرایی حمایت از یک جوان موفق برای پست استانداری!

عبوری یعنی ره صد ساله در کوتاه ترین زمان

حمایت از مدیری جوان و موفق یعنی طی کردن ره ساله در کوتاه ترین زمان.


خزرخبر:در تمام دنیا مرسوم است که از افرادی با خصوصیات ویژه برای پست های مهم استفاده می شود تا موفقیتی خاص حاصل شود.

در ایران نیز مسئولین موفق در حوزه کاری خود از نیروهای جوانی استاده می کنند که بتوانند بهترین نتایج را کسب کنند، مانند رییس جمهور فعلی که در وزارت ارتباطات از یک وزیر جوان استفاده نمود که در مدت کم توانست عملکردی بسیار موفق داشته باشد.

چندی است که مردم مازندران منتظر انجام وعده رییس جمهوری می باشند  که نتوانست در 4 سال اول انتخابات ریاست جمهوری به وعده خود در قبال رای بالای کسب شده از مردم مازندران عمل نماید و در زمان تبلیغات دور دوم ریاست جمهوری به مردم مازندران قول داد که حداقل یکی از قول هایش را به انجام  می رساند.

مردم ساری و مازندران طی 5 سال اخیر شاهد حضور نیرویی جوان اما بسیار موفق در مسند شهرداری مرکز استان به نام مهدی عبوری بوده اند که توانست شهر ساری را در سطح کشور  و حتی جهان زبانزد نماید.

مهدی عبوری از نیروهایی جوانی می باشد که نشان داده است که اگر به او میدان کاری داده شود می تواند از موفق ترین ها باشد و به خواسته مردم و مسئولان به بهترین وجه پاسخ دهد.

هفته های اخیر تمام مردم ،مسئولین استانی،سیاسی ،نمایندگان و احزاب مازندران و حتی برخی از مسئولان کشوری خواستار تغییر استاندار پر ادعا اما ضعیف مازندران و انتصاب مهدی عبوری به عنوان استاندار مازندران می باشند تا مازندران به حق خود که در طول بعد از انقلاب نرسیده،برسد و رییس جمهور هم به وعده های خود بالاخره عمل نماید.

شایعات ،گمانه زنی های زیادی در حال انجام می باشد که مشخص شود چه کسی بالاخره بر مسند استانداری مازندران می نشیند تا این استان را از عقب ماندگی نجات دهد و در این بین یکی از محتمل ترین گزینه ها کسی نیست به جز شهردار موفق مرکز استان یعنی عبوری جوان و لایق و کاردان و موفق.

معمولا مسئولین از نیروهایی استفاده می کنند که امتحان خود را در شرایط مختلف و به کمترین نقص اما بالاترین کیفیت و کمیت پس داده باشند و در این موضوع نمی توان نام کسی به جز مهدی عبوری را ذکر کرد.

مجال جهت توضیح و تشریح چرایی اصرار مردم و گروه ها و احزاب و سیاسیون جهت انتصاب مهدی عبوری برای سمت استانداری مازندران کم می باشد اما امیدواریم روحانی رییس جمهور ایران و رحمانی وزیر کشور با انتصاب این نیروی جوان و موفق،منتی بر سر مردم مازندران نهاده و خود را نیز در قبال قول هایی که به مردم مازندران داده اند آسوده خاطر نمایند.

سید جمال علوی/کارشناس سیاسی

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ساروی
    سه شنبه 4 مهر 1396-20:2


    کارکرد های شهردار محترم ساری بر کسی پوشیده نیست و عملا شاهد فعالیت‌های بی دریغ این مدیر لایق در عمران و آبادی هر روزه‌ی شهر هستیم. به حق لیاقت این مرد پرتلاش است که بر مسندی بزرگتر با مسئولیت خطیر بشنیند تا شاهد ترقی این استان سر سبز در عرصه های مختلف اقتصادی ، اجتماعی و ... باشیم