آخرین عناوین

سه شنبه 4 مهر 1396-17:40 کد خبر:45923

شهردار منطقه يك ساري اعلام کرد:

استمرار اجراي پروژه هدايت آب هاي سطحي

شهردار منطقه یک ساری گفت:مجموعه مديريت شهري مركز استان با جديت احداث كانال هدايت آب هاي سطحي را در تمام سطوح شهر پيگيري و اجرايي مي نمايد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه يك، اميد ذاكري با اشاره به پروژه آب هاي سطحي اجراي آن را در راستاي رفاه حال شهروندان دانست و اظهار داشت: مجموعه مديريت شهري مركز استان با جديت احداث كانال هدايت آب هاي سطحي را در تمام سطوح شهر پيگيري و اجرايي مي نمايد.

براساس این گزارش،شهردار اين منطقه به اقدامات عمراني اين منطقه اشاره كرد و اظهار داشت: تقويت زيرساخت ها در اجراي اين پروژه ها لحاظ گرديده است .

وي افزود: در بسياري معابر و خيابان هاي سطح منطقه  لكه گيري و آسفالت صورت گرفته و جدول گذاري ها و احداث كانال هاي هدايت آبهاي سطحي نيز انجام شده كه اين اقدامات رضايتمندي شهروندان را به همراه داشته است .

ذاكري  با اشاره به اينكه پروژه هدايت آبهاي سطحي كوي بهار در دستور كار منطقه قرار گرفته است، تصريح كرد: در ايام بارندگي جمع شدن آبهاي سطحي، باعث ايجاد اختلال رفت و آمد و زندگي روزمره  اهالي  اين محل مي شد كه با پيگيري هاي اهالي كوي بهار ۶ ،پروژه هدايت آبهاي سطحي به همراه احداث و اصلاح كانال در اولويت اقدامات شهرداري اين منطقه قرار گرفت.

اين مسئول در بخش ديگري از فضا سازي منطقه يك شهرداري به مناسبت ماه محرم خبر داد و افزود: همزمان با آغاز ايام سوگواري امام حسين (ع)، واحد زيبا سازي منطقه يك با نصب ريسه ها و پرچم هاي مشكي در ميادين و معابر با هدف هويت بخشي به سيماي شهر ، فضاي مناسبي را براي عزاداران حسيني فراهم نموده است.

شهردار منطقه يك  با اشاره به بازگشايي مدارس اظهار داشت: به منظور ارتقاي سلامت شهري و رفاه حال شهروندان و دانش آموزان در اين فصل ، نيروهاي خدمات شهري منطقه به صورت مستمر و شبانه روزي در زمينه نظافت شهري، شست و شوي مدارس ، جمع آوري و حمل پسماندها اقدام نمودند.

در ادامه ذاكري از اتصال كانال هدايت آب هاي سطحي  بلوار امام هادي به كانال بلوار خزر خبر داد و گفت: احداث اين كانال ها با همت واحد فني عمراني شهرداري منطقه يك اجرايي گرديده است.

وي افزود: مجموعه مديريت شهري مركز استان با جديت احداث كانال هدايت آب هاي سطحي را در تمام سطوح شهر پيگيري و اجرايي مي نمايد.

شهردار منطقه يك خاطر نشان كرد: بعد از اجراي پروژه هاي  جاگذاري لوله هاي كاروگيت در خيابانهاي ملامجدالدين و سه راه كشاورزي،عمليات اجرا و بتن ريزي اين لوله ها در خيابان قارن  و در راستاي هدايت آبهاي سطحي آغاز شده و با سرعت و دقت در حال انجام است

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :