آخرین عناوین

چهارشنبه 5 مهر 1396-11:0 کد خبر:45930

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس خبر داد:

ادامه فاز یک و آغاز فاز 2 تعریض محور ساری- تاکام

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: قرار است همزمان با ادامه فاز یک، فاز 2 محور ساری- تاکام آغاز شود و پیگیری مشکلات فاز یک نیز در دستور کار قرار دارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمد دامادی اظهار داشت: امروز معاونان وزیر راه و شهرسازی و اعضای کمیسیون مجلس شورای اسلامی بازدید از جاده‌های گهرباران و ساری تاکام را در دستور کار خود دارند.

محمد دامادی در حاشیه بازدید از محور ساری تاکام با حضور رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به پیگیری و بحث‌های مکرری که در کمیسیون عمران مجلس در ارتباط با وضعیت راههای مرکز استان مازندران داشتیم، اعضای کمیسیون عمران برنامه‌ریزی کردند که از نزدیک در جریان وضعیت این محور قرار گیرند.

وی با اعلام اینکه چند معضل اصلی در شهرستان ساری در حوزه راه و شهرسازی داریم، افزود: بحث فرودگاه ساری، محور ساری گهرباران و پروژه ساری تاکام از مهم‌ترین دغدغه‌های است که در کمیسیون عمران چندین بار مطرح شده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعد از بازدید‌ها بحث پرواز تهران به فرودگاه ساری حل شده است.

این مسئول در ارتباط با جاده گهرباران بیان کرد: دوستان قول دادند که در اولین جلسه کمیسیون عمران این موضوع بحث شود، علاوه بر آن بحث مشکلات فرودگاه هم قرار است در این جلسه مورد بحث و تصمیمات لازم برای آن اتخاذ شود.

دامادی ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین مبحث مردم پروژه ساری به تاکام است، فاز دوم قرار است تا دو هفته آینده پیمانکار فعالیت اجرایی را از سر بگیرد.

وی با اعلام اینکه در مجموع بهسازی 12 کیلومتر باید به صورت جدی انجام شود که بتوانیم این پروژه را به اتمام برسانیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: زمان اجرایی پروژه ساری به تاکام 38 سال طول کشید.

این مسئول با اعلام اینکه عملیات تعریض جاده تاکام باید به صورت جدی در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد، افزود: این موضوع به عنوان مطالبه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تبدیل شده است و قرار است پیگیر موضوع باشند.

دامادی اضافه کرد: دولت باید کارش را به درستی انجام دهد، وقتی این موضوع انجام نشود نماینده‌ها باید از طریق مناسب سیاسی و ابزارهای که در اختیار دارند نسبت به پیشرفت امور اقدام کنند.

وی گفت: برای احداث زیرگذر سنگ‌تراشان ساری هم قول دادند که یک و نیم میلیارد تومان اختصاص پیدا کند که قرار است در دستور کار قرار گیرد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ساروی
    چهارشنبه 5 مهر 1396-13:41


    جا دارد از زحمات نماینده‌ی جوان و پرتلاش مردم ساری و میاندورود به خاطر پیگیری امورات مربوطه تشکر و قدردانی شود. و خواهشمندیم که در پیگیری طرح‌ بازسازی و تعریض جاده‌ها با جدیت بیشتری عزم خودشان را جذم کرده و شاهد تصادفات مرگبار و دلخراش هموطنان عزیزمان در این محور ارتباطی ساری نباشیم.