آخرین عناوین

چهارشنبه 5 مهر 1396-11:39 کد خبر:45933

رئیس کمیسیون عمران مجلس خبر داد:

نارضایتی مردم از روند بهسازی جاده‌های ساری/ شورای عالی ایمنی ایجاد شود

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: اجرای پروژه‌های راه ‌سازی به‌ دلیل نبود منابع لازم شهرستان ساری طولانی شد که مردم از این روند ناراضی هستند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمدرضا رضایی در حاشیه بازدید از پروژه‌های راه‌ سازی ساری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مشکلات راه‌های شهرستان ساری در کمیسیون عمران مجلس بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به نارضایتی مردم از روند بهسازی جاده‌های ساری، بیان کرد: به ‌دلیل نبود منابع لازم اجرای پروژه‌های راه‌سازی این شهرستان طولانی شد و مردم از این روند ناراضی هستند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه آمار تلفات جاده در کشور از سال۹۲ کاهش پیدا کرد، افزود: به ‌دلیل مشکلات جاده‌ای شاهد افزایش تعداد تلفات جاده‌ای هستیم.

رضایی ادامه داد:عوامل متعددی مانند کیفیت خودرو، جاده و مسائل فرهنگی در بروز تصادفات نقش دارند که قرار است گزارشی کاملی از بابت میزان حوادث تهیه شده و کوتاهی دستگاه‌ها در مدیریت راه‌ها بررسی می‌شود.

وی گفت: برای جلوگیری و کاهش تصادفات باید قانون شورای عالی ایمنی داشته باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • کارمند
    چهارشنبه 5 مهر 1396-18:46


    سالیانه اعتبار زیادی به بخش راه و ترابری داده می‌شود، آیا این مقدار بودجه بدون محاسبه هزینه‌های طرح و به طور احتمالی درنظر گرفته‌ می‌شود؟؟؟ سقف بودجه‌ی اختصاصی مربوط به عمران و تعریض جاده‌ها با چه حساب کتابی و توسط چه کسی بریده می‌شود؟؟ چه کسی مسئول دقیق‌آماررسانی از وضعیت جاده‌ها به کمسیون مرکزی است؟؟؟ ضعف در سیستم اطلاعات و آمار است یا ضعف بودجه‌ی دولت؟؟؟ و یا به طور تدریجی تا رسیدن به خرید مصالح دچار خسران و کمبود می‌شود؟؟؟ اشکال اصلی کار در کجاست؟؟؟؟

    • استاد دانشگاه
      چهارشنبه 5 مهر 1396-13:54


      تاخیر، نادرستی اجرای طرح‌های عمران و آبادی جاده‌ها، محورها و خطوط ارتباطی محدوه داخلی و خارجی شهر‌ها، کنده‌کاری‌های شرکت‌های آب‌فاضلاب، اداره گاز و ... بعد از اتمام طرح همواره مسئله‌ی جدی تلقی می شود ولی اهمیت چندانی از سمت مسئولین اجرای طرح به این امور داده نمی‌شود و هر روز شاهد ترافیک، تصادفات جاده‌ای و مشکلات جابجایی در خطوط حمل نقل جاده‌ای هستیم،‌ کمی جدی تر و با مسئولیت پذیری بیشتری به کار خودتان ادامه دهید و از پشت صندلی‌های گرم و نرم خودتان بلند شده و با حضور مستمر و مجدانه‌ی خودتان در حق این مردم که در واقع بخشی از خانواده خودتان هستند ادای تکلیف کنید