آخرین عناوین

چهارشنبه 5 مهر 1396-16:57 کد خبر:45939

اعضای هیئت رئیسه شورای شهرستان آمل مشخص شدند

اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان آمل با حضور فرماندار مشخص شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، جلسه انتخابات اعضای هیئت رئیسه شورای شهرستان آمل عصر چهارشنبه با حضور تمام اعضا در دفتر فرماندار ویژه این شهرستان برگزار و تقی ابراهیمی با ۸ رای به عنوان رییس شورای شهرستان و مهدی راسخ به عنوان نائب رئیس انتخاب شد.

مرتضی حداد با ۹ رای به عنوان سخنگوی شورا، اکبرقربانی با ۸ رای منشی، احمد نیکخواه با ۸ رای به عنوان خزانه دار و فرزین محمودی پاتی به عنوان رابط شورای شهرستان در استان مازندران شد.

فرماندار ویژه آمل در این جلسه با اشاره به اینکه مجموع شهرها و بخش به عدد زوج رسید طبق قانون شهرهای بالای یک صد هزار نفر در شورای شهرستان دو نماینده خواهند داشت، افزود: شورای شهر آمل به دلیل اینکه بیشتر از یک صد هزار نفر جمعیت دارد دو نماینده در این شورای شهرستان دارد.

سید جعفر رسولی با بیان اینکه ارتباط شورای شهرستان با فرماندار کم بود، ادامه داد: سعی کنیم ارتباطات را بیشتر کنیم و ما می خواهیم کار جمعی صورت بگیرد.

رسولی با اشاره به اینکه در شورای شهرستان کار مضاعفی انجام می دهید و امیدواریم امروز بهتر انجام شود، ادامه داد: شما باید از شهرستان دفاع کنید و در این جلسات از بخش خود صحبت نکنید و باید کمک حال ما باشید.

وی گفت: اگر جلسات شما کارشناسی شده باشد می توانید مصوبات را به استان ببرید و برای شهرستان کارهای زیادی انجام دهید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :