آخرین عناوین

پنجشنبه 6 مهر 1396-8:24 کد خبر:45944

فرماندار جویبار خبر داد:

جلوگیری از کشتار مرغ زنده در جمعه‌بازار جویبار

فرماندار شهرستان جویبار گفت: باید در جمعه ‌بازار این شهرستان از کشتار دام و طیور زنده جلوگیری شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، رجبعلی وهابی در جلسه شورای اداری شهرستان جویبار با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار کرد: طبق نظرسنجی که از مردم صورت گرفته، نخستین مشکل مردم مشکل اقتصادی، دومین مشکل بیکاری و آخرین مشکل مسائل امنیتی است.

وی با بیان اینکه در زمینه تولید و اشتغال کارهای خوبی در حال انجام است، گفت: بیش از 43 هزار نفر امسال در استان و بیش از یک‌هزار نفر در سطح شهرستان اشتغال ایجاد خواهد شد.

فرماندار جویبار افزود:در راستای بسته رونق تولید از مجموع ثبت‌نام ۲ هزار و ۴۵۰ نفر که در استان مازندران، ۷۷ نفر مربوط به شهرستان جویبار بوده‌اند که تاکنون از این تعداد پرونده 21 نفر در این شهرستان بررسی‌شده است و ۶ نفر نیز به بانک معرفی‌ شده‌اند.

وهابی به مسئله آنفلوانزا فوق حاد پرندگان اشاره کرد و گفت: باید در جمعه ‌بازار این شهرستان از کشتار دام و طیور زنده جلوگیری شود زیرا ممکن است این پرندگان دارای آلودگی‌هایی باشند براین اساس باید در راستای فرهنگ‌سازی فروش و خرید مرغ زنده در این مکان تلاش شود.

علی احمدی مسئول حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان جویبار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: علل ماندگاری نهضت امام حسین(ع) چیزی نبود جز اخلاص و انگیزه اللهی آن حضرت که جانانه جنگیدند و دفاع کردند.

وی هفته دفاع مقدس را هفته نماد استقامت ملی دانست و اظهار کرد: در طول تاریخ جنگ‌های زیادی به ایران تحمیل شد و همه‌ی آن‌ها با از دست دادن مقداری از خاک ایران به اتمام رسید، طولانی‌ترین جنگی که بر ایران وارد شد و اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک از ایران جدا شود، هشت سال جنگ تحمیلی بود.

مسئول حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس جویبار تصریح کرد: جنگ و دفاع مقدس به ما آموخت که هزینه استقامت بسیار کمتر از هزینه تسلیم شدن است.

در پایان این جلسه به مناسبت هفته دفاع مقدس و ناجا از زحمات اسماعیل نادعلی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت جویبار و اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار تقدیر و تجلیل شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • پنجشنبه 6 مهر 1396-17:50


    آنفلوانزا و داستان این صنعت متاسفانه مافیا بوده و هست، نه هیچ چیز خیلی نگران کننده هست که انسان را از بین ببرد. بیایید با آموزش صحیح پرورش دام و طیور و اطلاع رسانی درست هم به نفع مصرف کننده صحبت کنید و هم جلوی کسب و کار روستائیان زحمت کش رو نگیرید

    • اقایی جویبار
      پنجشنبه 6 مهر 1396-11:56


      اقای وهابی چرا در صحبت با اصحاب رسانه چندین موضوع را با هم ادغام کرده‌اید و از شاخه‌ای به شاخه‌ی دیگر پریدید؟؟؟ کشتار مرغ و بعد دفاع مقدس!!!! و اینکه در زمینه‌ی اشتغال کارهای خوبی انجام گرفته است، اجازه بدهید عملی شود بعد آمار آن را بیان کنید