آخرین عناوین

پنجشنبه 6 مهر 1396-19:52 کد خبر:45953

رئیس شورای شهر نوشهر خبر داد:

بدهی 15 میلیارد تومان شهرداری نوشهر

رئیس شورای شهر نوشهر گفت: شهرداری نوشهر 15 میلیارد تومان بدهی و 10 میلیارد تومان چک وصول نشده دارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مهدی اسحاقی در آیین معارفه شهردار جدید نوشهر اظهار کرد: شهرداری نوشهر 15 میلیارد تومان بدهی و 10 میلیارد تومان چک وصول نشده دارد.

وی افزود: این شهرداری برای پرداخت هزینه‌های جاری با کمبود نقدینگی مواجه است و ردیف بودجه 38 میلیارد تومانی شهرداری نوشهر کمتر از 40 درصد آن محقق شد.

رئیس شورای شهر نوشهر درباره انتخاب شهردار جدید این شهر، تصریح کرد: اعضای شورا به مدت دو ماه و 300 ساعت وقت گذاشتند و پس از مصاحبه با گزینه‌های مختلف بر روی مجید شعبان نژاد به توافق رسیدیم و این شهردار شناخت خوبی از نوشهر و چالش‌های آن دارد.

این مسئول با بیان اینکه شهردار جدید برنامه‌های خوبی برای توسعه این شهر دارد، تأکید کرد: از شهردار نوشهر روابط عمومی خوب می‌خواهیم و زمینه احترام به مردم را فراهم کند.

اسحاقی اظهار کرد:داشتن نگاه درآمدزا و پایدار از ویژگی‌های شهردار نوشهر است و انتظار داریم بستر را برای فرهنگ و آموزش فراهم کند.

وی گفت: با ایجاد درآمد پایدار به دنبال حل مشکلات هستیم و اعضای شورای شهر با اراده مصمم برای خدمت به نوشهر عزمشان را جزم کردند و لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.

فرماندار نوشهر نیز اظهار کرد: هر مدیری که می‌خواهد که در نوشهر کار کند باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود کند.

علی شادمان افزود: زمان را نباید بیش از این از دست داد بلکه باید در هر شرایط مالی، کارها و امورات زیربنایی و توسعه‌ای نباید متوقف شود.

وی با اشاره به اینکه نوشهر در سال‌های اخیر پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است، تصریح کرد: 38 پرواز در طول هفته از فرودگاه نوشهر در تاریخ این فرودگاه کم نظیر هست و این یکی از اقدامات توسعه‌ای است.

فرماندار نوشهر با تأکید بر اینکه شهردار جدید باید چکمه پوش باشد، گفت: نوشهر استعدادها و ظرفیت‌های بسیار فراوانی دارد و باید مشکلات آن موشکافانه و علمی بررسی شود و همه باید برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

براساس این گزارش، در این مراسم مجید شعبان‌نژاد به عنوان شهردار جدید نوشهر معرفی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • فرهاد
    پنجشنبه 6 مهر 1396-23:5


    امید است داشتن نگاه در آمد زا برای منافع شخصی و گرایشی نباشد و بودجه‌های دریافتی حقیقتا صرف توسعه و رونق هر چه بیشتر شهر در ابعاد مختلف تولیدی، عمران، و زیر ساختی شود