آخرین عناوین

پنجشنبه 6 مهر 1396-21:8 کد خبر:45956

استعفای یک رئیس ورزشی در مازندران:

استعفای گلایه‌آمیز رئیس کمیته ورزش‌های هوایی مازندران

رئیس کمیته ورزش‌های هوایی مازندران با گلایه‌مندی از عده‌ای خاص که خود را قدرت مطلق و همه‌کاره روی زمین می‌دانند،از سمت خود استعفا داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،سید مسعود عمادی رئیس کمیته ورزش‌های هوایی مازندران صبح امروز با متن کتبی و سرشار از گلایه‌مندی، استعفای خود از مدیریت این هیأت را به رئیس انجمن‎های ورزشی مازندران اعلام کرد.

وی در متن این نامه آورده است: به ‌دلیل مشغله کاری فراوان و عدم توانایی در احقاق حقوق مردم و خلبانان ورزشی استان و کشور، استعفای خود را از مسئولیت کمیته ورزش‌های هوایی مازندران اعلام می‌کنم.

در ادامه این نامه آمده است: باشد تا با امید به خداوند متعال و انتخاب فردی توانمند حق تضییع‌شده مردم و خلبانان این استان و کشور از عده‌ای خاص که خود را قدرت مطلق و همه‌کاره روی زمین می‌دانند ستانده شود!

براساس این گزارش، متن نامه نشان از خستگی فکری رئیس کمیته ورزش‌های هوایی مازندران دارد و این را از مطالب استعفانامه در جایی که خود را «فرزند بی‌عرضه این مرز و بوم» خطاب می‌کند، می‌توان فهمید.

یکی از مسائلی که سبب آزردگی رئیس کمیته ورزش‌های هوایی مازندران شده، این است که حدود دو هفته پیش با حضور نماینده دادستان، فرماندار، معاون فرماندار، رئیس منابع طبیعی، رئیس جهاد کشاورزی، نمایندگانی از اطلاعات و انتظامی گلوگاه جلسه‌ای در فرمانداری این شهرستان درباره بهترین سایت پروازی مازندران و یکی از سایت‌های پروازی مورد توجه خلبانان در روستای «مهدی‌رجه» گلوگاه، برگزار شده است.

تنها مجموعه‌ای که با فعالیت‌های پروازی در این سایت مخالفت دارد، دادستانی گلوگاه است که رحمت‌الله عشقی دادستان این شهرستان دلایل خاص امنیتی را برای این موضوع مطرح می‌کند.

وی در حاشیه یکی از مسابقات پروازی کشوری که اوایل سال‌جاری در مهدی‌رجه برگزار شده بود، به خبرنگار فارس گفته است: جدا از مسائلی که زمین سایت دارد و مکانی که خلبانان فرود می‎آیند و مورد انتقاد کشاورزان است؛ مسائل دیگری از نظر امنیتی وجود دارد که کمیته مربوطه باید آنها را رعایت کند و اینکه شناخت درستی از خلبانان داشته باشیم.

براساس این گزارش، در صحبتی که دو روز پیش از اعلام استعفای رئیس کمیته ورزش‌های هوایی مازندران با ایشان داشتم، وی تأکید کرد که همه ورزشکاران و خلبانان مسابقات پروازی مورد اعتماد و ساماندهی‌شده هستند و برای هر مسابقه و پروازی که انجام می‌دهیم، مجوزهای لازم را دریافت می‌کنیم و اسامی نیز مشخص است، اما در روز برگزاری مسابقه با مخالفت دادستان مواجه می‌شویم که مسابقات برای دقایق و بعضاً ساعاتی به تأخیر افتاده و نگرانی شرکت‎کنندگان را در پی دارد.

سید مسعود عمادی بیان کرد: قرار بود سه روز پس از آخرین جلسه هماهنگی که در فرمانداری گلوگاه برگزار شده است، پاسخی به کمیته ورزش‌های هوایی مازندران داده شود اما از آنجا که بیش از 10 روز گذشته و هنوز پاسخی داده نشده است، لذا بهتر دیدم که از سمت خود استعفا دهم تا شخصی توانمند جایگزین شود.

براساس این گزارش، در حال حاضر به دستور دادستان گلوگاه هرگونه پرواز در سایت پروازی مهدی‌رجه با برخورد مراجع قضایی روبه‌رو می‎شود و حتی دستور دستگیری خلبانانی که به این امر بی‌توجهی کنند، داده شده است.

در یک‌ماه گذشته خلبانان زیادی از سراسر کشور به سایت پروازی مهدی‌رجه گلوگاه مراجعه کردند اما در مواجهه با اخطارهای شفاهی و پارچه‌نوشته‎هایی که خبر از دستگیری در صورت پرواز می‌داد، این منطقه را ترک کردند.

به نظر نمی‎رسد که با قبول استعفای سید مسعود عمادی کاری از پیش برود، لذا بهتر این است که ضمن حفظ این سرمایه ارزشمند که از نیروهای جهادی و انقلابی و متخصص در زمینه پروازی است؛ موضوعی که دغدغه دادستان گلوگاه است نیز با همکاری نهادهای مربوطه به‎ویژه امنیتی حل شود و ورزشکاران نیز با ساماندهی بهتر و رعایت همه مواردی که خواسته مردم و مسئولان محلی و تصمیم‎گیران شهرستان و استان است، به تمرینات و برگزاری مسابقات بپردازند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :