آخرین عناوین

جمعه 7 مهر 1396-10:20 کد خبر:45959

رئیس منابع طبیعی عباس‌آباد خبر داد:

مجروح شدن مأمورمنابع ‌طبیعی با سلاح سرد توسط قاچاقچیان چوب

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان عباس‌آباد از مجروح شدن مأمور منابع طبیعی این شهرستان با سلاح سرد در درگیری با قاچاقچیان چوب خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، رئیس اداره منابع طبیعی عباس‌آباد از مجروح شدن مأمور منابع طبیعی این شهرستان در درگیری با قاچاقچیان چوب خبر داد.

براساس این گزارش، جواد جلالی‌کندلوسی با اشاره به اینکه مأمور مجروح منابع طبیعی عباس‌آباد به درمانگاه منتقل شد، اظهار کرد:حال عمومی وی رضایت بخش است ولی فرد ضارب متواری شد.

وی خاطرنشان کرد: در دو شب گذشته نیز قاچاقچیان چوب با اسلحه شکاری به سمت مأموران ما شلیک کردند و درگیر شدند.

جلالی با اشاره به اینکه امروز30 اصله چوب قاچاق از جنس «توسکا» که در 2 دستگاه نیسان جاسازی شده بود توسط مأموران ما در حین گشت‌زنی توقیف شد، تصریح کرد: یکی از متخلفان دستگیر و دیگری با درگیری، ضرب و شتم و بکارگیری سلاح سرد، مأمور منابع طبیعی عباس‌آباد را مضروب کرد و سپس متواری شد که با دستور قاضی، ضارب تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

وی از انتقال خودروهای توقیف شده به پارکینگ خبر داد و افزود: با ایجاد گشت‌های مستمر شبانه‌روزی طی چند روز اخیر در حوزه منابع طبیعی شهرستان عباس‌آباد اجازه خروج هیچ چوب قاچاق را از منطقه ندادیم.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان عباس‌آباد، گفت: با ترویج و فرهنگ‌سازی و درک اثرات زیست‌محیطی جنگل و ایجاد اشتغال مولد در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال» برای جوانان، شاهد توقف قاچاق چوب در پهنه منابع طبیعی و جنگل‌های ارزشمند شمال کشور باشیم.

براساس این گزارش، در چند روز گذشته مقادیر زیادی چوب قاچاق در حوزه شهرستان عباس‌آباد کشف و ضبط شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :