آخرین عناوین

جمعه 7 مهر 1396-19:8 کد خبر:45966

معاون هواشناسی مازندران اعلام کرد:

کاهش ناپایداری و استقرار جوی پایدار از فردا در آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز شاهد بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران هستیم که امشب از ناپایداری هوای استان کاسته می‌شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،احمد اسدی امروز اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، امروز شاهد بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران هستیم که امشب از ناپایداری هوای استان کاسته می‌شود.

وی با بیان اینکه فردا آسمان مازندران عمدتاً به‌صورت صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد: همچنین حداکثر دمای هوا نیز به‌صورت نسبی افزایش می‌یابد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: روز یک‌شنبه نیز آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری است که از بعدازظهر یک‌شنبه از سمت غرب استان با شکل‌گیری جریانات شمالی شرایط برای ابرناکی آسمان مازندران مهیا می‌شود.

اسدی یادآور شد: انتظار داریم از اواخر روز یک‌شنبه بارش‌های پراکنده همراه با وزش باد به‌ویژه در نیمه غربی مازندران اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه آسمان مازندران عمدتاً نیمه‌ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با بارندگی و کاهش دمای هوا باشد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران افزود: همچنین بیشترین میزان بارش از بعدازظهر چهارشنبه تا ساعت 9:30 جمعه از ایستگاه‌های هواشناسی نوشهر 125، رامسر 89، بابلسر 25 و قراخیل قائم‌شهر 15 میلی‌متر گزارش شده است.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز مواج، فردا کاهش موج و اواخر روز یک‌شنبه به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :