آخرین عناوین

پنجشنبه 13 مهر 1396-8:38 کد خبر:46047

سخنگوی اورژانس 115 بابل اعلام کرد:

سرنوشت مرگبار دو خواهر بر اثر برخورد پژو با درخت در امیرکلا

سخنگوی اورژانس بابل گفت: انحراف یک‌ دستگاه پژو در کمربندی امیرآباد منجر به فوت یک سرنشین و مصدومیت شدید دیگر سرنشین آن شد، این‎دو سرنشین خواهر هستند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،مهدی غلام‎نیا روشن اظهار داشت: در ساعت ۲۱:۵۰ دقیقه چهارشنبه‎شب گزارش مردمی با مرکز مدیریت‌ حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل مبنی بر انحراف خودرو سواری پژو پارس و برخورد با درخت در کمربندی امیرکلا اعلام شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش، بلافاصله مرکز دیسپج اورژانس ۱۱۵ بابل تکنسین‌های پایگاه امیرکلا و میربازاررا به محل حادثه اعزام کرد و تکنسین‌های اورژانس در کمترین مدت زمان در محل حادثه حاضر شدند.

غلام‌نیا روشن اظهار کرد:سرنشینان این خودرو دو خواهر بودند که خواهر بزرگ‌تر راننده و حدود 19 سال داشت و به‌علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود، لذا تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس 115 برای احیای او ثمری نداشت.

وی ادامه داد: با این حال، وی به بیمارستان شهید یحیی‌نژاد بابل منتقل شد ولی تلاش‌های پرسنل بیمارستان هم ثمری نداشت، همچنین سرنشین خودرو که خواهر کوچک‌تر و حدود 14 ساله بود به‌علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود اما با اقدامات پزشکی اولیه و احیا موفق شدند که او را دوباره به زندگی برگردانند.

سخنگوی اورژانس 115 بابل در پایان گفت: در حال حاضر مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شد اما وضعیت او وخیم است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :