آخرین عناوین

پنجشنبه 13 مهر 1396-11:53 کد خبر:46055

بخشدار لاریجان آمل خبر داد:

قطع برق در ۲۰ روستای لاریجان آمل

بخشدار لاریجان آمل گفت: برق ۲۰ روستای لاریجان آمل به علت بارش سنگین برف قطع شد.


به گزارش خزرخبر و به  نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا مقدم بخشدار لاریجان آمل گفت:بارش برف که از ساعت ۲۴ دیشب آغاز شده بود، از ساعت ۵ صبح امروز ۱۳ مهر شدت گرفت.

وی با بیان اینکه بارش برف در پایین دست لاریجان ۵ سانتی متر و در بالادست بیش از ۵۰ سانتی متر می‌رسد، افزود:از ۸۰ روستای لاریجان، ۵۰ روستا سفیدپوش شد و بارش‌ها همچنان ادامه دارد.

مقدم با بیان اینکه شکستگی شاخه‌ها و افتادن روی سیم‌های برق سبب قطع شدن برق شد، گفت: برق و راه حدود ۲۰ روستا در لاریجان قطع شد و اکنون با کمک راهداری، حمل و نقل جاده‌ای و اداره برق لاریجان در حال بازگشایی جاده و وصل شدن برق هستیم.

بخشدار لاریجان آمل با بیان اینکه بیشترین خسارت باغداران به درختان گردو، سیب، گلابی بود، افزود:در حدفاصل آب اسک تا پلور به علت بارش برف سنگین ریزش سنگ داشتیم که با کمک نیرو‌های راهداری و هلال احمر بازگشایی شده است.

براساس همین گزارش عسگری پور بخشدار امامزاده عبدالله آمل،با اشاره به برف زود هنگام و سفیدپوش شدن مناطق کوهستانی نشل و خرم اظهار داشت: بارش برف زودهنگام بعضی از دامداران زنبورداران و باغداران و برداشت گردو را با مشکل مواجه کرد.

وی با بیان اینکه برف زودهنگام سبب غافلگیری دامداران بویژه در ایام کوچ دام به مناطق قشلاقی شد اظهار داشت: در صورت تداوم بارش های برف، تدابیر و تمهیدات خاص انجام می شود.

وی درباره وضعیت تردد در راههای منطقه با اشاره به اینکه تردد در منطقه آسان و روان است از مسافران و هم اهالی منطقه خواست تا از سفرهای غیرضرور خوداری کنند زیرا احتمال ریزش سنگ و خطرات جاده ای وجود دارد.

عسگری پور همچنین به مسافران توصیه کرد تا تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :