آخرین عناوین

پنجشنبه 13 مهر 1396-15:28 کد خبر:46060

مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري ساري خبر داد:

راه اندازي ايستگاه هاي تاكسي در محلات الحاقي

مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري ساري، از راه اندازي ايستگاه هاي تاكسي در محلات الحاقي خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري ، حميدرضا فضل الله نژاد مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري ساري با اشاره به بازگشايي مدارس و لزوم ساماندهي سرويس هاي دانش آموزان اظهار داشت: با همكاري آموزش و پرورش و راهنمايي و رانندگي برچسب ويژه شناسايي سرويس هاي مدارس طراحي و رونمايي گرديد.

اين مسئول ياداورشد: با ساماندهي اين سرويس ها ، آرامش و آسايش والدين در زمينه رفت و آمد دانش آموزان به مدارس فراهم خواهد شد.

وي در ادامه  به ساماندهي ايستگاههاي تاكسي اشاره نموده و افزود: با توجه به الحاق ده محله به شهر ساري و رفاه حال و آسايش و آرامش اهالي اين محلات، ايستگاه هاي جداگانه اي براي اين مناطق در نظر گرفته شده است و خطوط تاكسي در اين محلات راه اندازي خواهد شد.

فضل الله نژاد ادامه داد: همزمان با بازگشايي مدارس و با هماهنگي هاي به عمل آمده ، سرويس دهي خودروهاي تاكسي از تقاطع شهداي محراب – پل گردن تا خيابان قارن اجرايي گرديد.

مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري ساري به اجراي طرح گشت ويژه برخورد با مسافربران شخصي اشاره نمود و تصريح كرد: اين گشت ويژه با همكاري نيروي انتظامي و راهنمايي و رانندگي در ميادين سطح شهر مستقر بوده و نظارت مستمر دارند و در راستاي رفاه حال شهروندان و كاهش بار ترافيكي در اين زمينه با مسافربران شخصي برخورد قانوني خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :