آخرین عناوین

جمعه 14 مهر 1396-18:57 کد خبر:46071

انتقاد شدید امام جمعه کیاسر خطاب به فرماندار ساری!!

وقتی دسته بیل وارد می‌کنید بخشدار هم وارد کنید/تاسف از عدم انتصاب بخشدار

امام جمعه کیاسر خطاب به فرماندار ساری، گفت: دولت شما که دسته بیل و تسبیح را وارد می‌کند، اگر به گزینه مناسبی برای بخشداری چهاردانگه نرسیدید، از خارج کشور وارد کنید.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام یوسف‌علی تیموری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کیاسر با تقدیر از حضور مردم در برپایی مراسم عزاداری اباعبدالله حسین (ع) توسط مردم اظهار داشت: مردم ارادت و علاقه ویژه‌ای به خاندان رسول‌الله دارند و این چراغی که روشن شد با همراهی مردم عالم‌گیر می‌شود.

وی خطاب به فرماندار ساری، تصریح کرد: تعیین تکلیف بخشدار چقدر سخت است که منطقه به مدت چندین ماه از وجود بخشدار محروم است و در برخی مواقع مردم برای دریافت یک امضاء معطل شدند.

امام جمعه کیاسر اضافه کرد: بنده موضوع عدم انتخاب بخشدار را به معاون سیاسی فرماندار ساری هم اعلام کردم، چرا سریع‌تر نسبت به تعین تکلیف بخشدار اقدام نمی‌شود.

وی با اعلام اینکه عدم معرفی و انتخاب بخشدار یکی از دغدغه‌های جدی اعضای شورای بخش است، افزود: اعضای شورای اعلام کردند که در زمان عدم حضور سرپرست بخشداری کسی حق امضا در ارتباط با رفع مشکلات و خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم ندارد.

تیموری بیان کرد:حتی در جلسه توجیهی اعضای شورا سرپرست بخشداری کیاسر حضور پیدا نکرده است،مایه تاسف است که چرا باید بخش اینطوری باشد.

وی اضافه کرد: به معاون فرماندار ساری اعلام کردم که دولت که  در واردات کالا از دست بیل تا تسبیح کوتاهی نمی‌کند، اگر  به فرد، مشخصی برای سمت بخشداری چهاردانگه نرسیدید بخشدار هم وارد کنید.

امام جمعه کیاسر خاطر نشان کرد:در منطقه افراد توانمند زیادی وجود دارد، چرا از ظرفیت نیروهای بومی منطقه برای بخشداری استفاده نمی‌شود، ممکن است مسئولان شهرستانی دنبال فردی هستند که هر چه آنها دیکته کردند در منطقه اجرا کند.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته ناجا در کشور، بیان کرد: اقدامات بسیار مناسبی توسط نیروی انتظامی در سطح کشور انجام شده است و باید قدردان این امنیت در کشور باشیم.

تیموری با اعلام اینکه کشور ما یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه است، گفت: در کشورهای اطراف ما شاهد ناامنی هستیم، آمریکا که خودش را امن‌ترین کشور جهان می‌داند در چند روز گذشته شاهد کشته و زخمی شدن بیش از 600 نفر بوده است، در سایر کشورهای دنیا هم ناامنی وجود دارد، ایران اسلامی به جهت تلاش انجام شده توسط نیروهای نظامی و انتظامی امن‌ترین نقطه جهان است.

وی اضافه کرد: منطقه چهاردانگه مازندران هم امن است، برخی دل‌نگرانی وجود دارد که انتظار است مردم همکاری مناسبی با نیروی انتظامی داشته باشند.

امام جمعه کیاسر در ادامه با اشاره به مباحث مطرح شده در ارتباط با برجام و بدعهدی آمریکا، افزود: با توجه به کارشکنی سران این کشور در جریان برجام،در حال حاضر تلاش دارند که ایران را ناقض برجام در جهان معرفی کنند.

وی اضافه کرد: در موضوع برجام سه دسته در کشور وجود دارند، عده‌ای که از ابتدا نسبت به بدعهدی آمریکا هشدار داده بودند و این روزها را پیش‌بینی می‌کردند، برخی‌های دیگر موضع سکوت اختیار کردند و سعی می‌کنند به روی خودشان نیاورند،اما عده سومی هستند که ذلیلانه با قضیه برجام می‌خواهند برخورد کنند.

امام جمعه کیاسر ادامه داد: دسته سوم به دلیل اینکه منافع آنها سخت با برجام گره خورده است،این افراد بیگانه‌پرست بوده و وطن‌فروشی پیشه آنها است.

وی خاطر نشان کرد: این افراد به فکر تامین منافع بیگانگان هستند، آنها امضا کری را بزرگترین پشتوانه برجام می‌دانستند،الان کری کجاست،که منافع شما را تامین کند، این افراد به زندگی زیر یوق کدخدا عادت کرده بودند و فکر می‌کردند که کدخدا انسان معتمدی است، الان چرا در به در منت اروپایی‌ها را می‌کشید که نگذارند آمریکا بدعهدی کند.

تیموری ادامه داد:اروپا و آمریکا در جریان بدعهدی برجام با هم دست‌شان در یک کاسه است،این اظهارات برای دریافت امتیاز گیری از مسئولان نظام مطرح می‌‌شود، دولت‌مردان باید هواس خودشان را جمع کنند.

امام جمعه کیاسر خاطر نشان کرد: عده‌ای تلاش دارند حتی اگر تو سرشان هم بزنند با آمریکا ارتباط داشته باشند، اوباما را خوش اخلاق معرفی کردند برجام را بر کشور تحمیل کردند و در حال حاضر تلاش دارند ترامپ را دیوانه جلوه دهند و امتیازهای سنگین‌تری به آمریکا و ایادی آنها بدهند.

وی در پایان گفت: در برخورد با آمریکا و ایادی آنها ما درس عاشورا را داریم، عاشورا نحوه برخورد با دشمن قداره‌کش را به ما آموخت، تنها راه نجات کشور مبارزه با ظلم و ستم است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :