آخرین عناوین

يکشنبه 16 مهر 1396-9:29 کد خبر:46098

با حضور مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان صورت گرفت:

معارفه رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک چمستان

طی مراسمی با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان و معاون اسناد اداره کل ،شانه دشتی به عنوان رئیس جدید ثبت اسناد و املاک چمستان معارفه و منصوب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران، مراسم معارفه و تکریم رئیس اداره ثبت اسناد و املاک چمستان 13 مهرماه در محل اداره ثبت اسناد و املاک چمستان و با حضور بهادر مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران و صادقی معاون اسناد اداره کل و حیدری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نور و جمعی از همکاران واحدهای ثبتی نور و چمستان برگزار شد .

براساس این گزارش،مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان در این جلسه اظهار داشت: توجه به تکریم ارباب رجوع و رعایت نظم و انضباط اداری از ارکان مهم خدمت به مردم در ادارات ثبت اسناد و املاک می باشد و کلیه همکاران با تمام توان باید به فکرخدمت به مردم باشند .

" بهادر " ثمره 26 ماه فعالیت خود در مازندران را احیاء جایگاه ثبت اسناد و املاک در استان و حاکم شدن نظم و انضباط اداری در میان کارکنان واحدهای ثبتی تابعه دانست و افزود: پس از تهران و اصفهان بیشترین اختصاص بودجه عمرانی برای استان مازندران صورت گرفت که کم نظیر بود .

وی تعامل رؤسای واحدهای ثبتی با ادارات و نهادهای مرتبط مخصوصا دادگستری و فرمانداری را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: حفظ اعتبار سند رسمی و اعتماد مردم به آن سرمایه بزرگی است که باید از آن محافظت کرد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک در پایان ضمن تقدیر و تشکرازصالحی رئیس سابق اداره ثبت اسناد و املاک چمستان و معرفی شانه دشتی به عنوان رئیس جدید ، وی را مدیری لایق و شایسته خواند و برای وی در این مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :