آخرین عناوین

سه شنبه 18 مهر 1396-9:21 کد خبر:46134

بازگشت تاکسی بی سیم به ساری پس از 14 سال

تاکسی بی سیم شهر ساری که از حدود 14 سال پیش با شکایت سازمان تاکسیرانی شهرداری قطع شده بود، با حکم دستگاه قضایی مجوز فعالیت گرفت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از ایرنا، کد تاکسی بی سیم 133 شهر ساری مرکز استان مازندران که از حدود 14 سال پیش با شکایت سازمان تاکسیرانی شهرداری از سوی مخابرات قطع شده بود با حکم دستگاه قضایی مجوز فعالیت گرفت.

براساس حکم قطعی که شعبه 5 دادگاه حقوقی شهرستان ساری به اجرایی دادگستری صادر کرد، ضمن محکوم کردن سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری و مخابرات این شهر به پرداخت خسارت به شرکت تاکسی رانی 133، دستور وصل این کد را نیز صادر کرد تا این تاکسی بتواند بار دیگر در سطح شهر ساری فعال شود.

مدیرشرکت بی سیم ساری گفت:حدود 14 سال قبل با درخواست تاکسیرانی شهرداری ساری، شرکت مخابرات این شهر کد تاکسی بی سیم ما را قطع کرد و از ادامه فعالیت ما جلوگیری شد.

محسن شکوهی افزود: دادگاه پس از بررسی شکایت شرکت تاکسی بی سیم ساری، شکایت تاکسیرانی و مخابرات ساری را رد کرد و حکم به وصل کد و فعالیت مجدد این شرکت تاکسیرانی داد.

وی اضافه کرد:بزودی این شرکت تاکسی بی سیم فعالیت خود را با 400 دستگاه تاکسی در سطح شهر ساری مرکز مازندران از سر می گیرد.

به گفته وی، براساس حکم دادگاه تاکسیرانی و مخابرات ساری به عنوان محکوم ردیف اول و دوم این پرونده باید به شرکت تاکسی بی سیم بابت این اقدام خسارت پرداخت کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :