آخرین عناوین

سه شنبه 18 مهر 1396-10:42 کد خبر:46140

انتقاد عضو شورای شهر کیاسر!!

تابلوهای هشدار دهنده محور ساری به کیاسر با ذره‌بین هم مشاهده نمی‌شود

عضو شواری شهر کیاسر گفت: متولیان راهداری از نصب تابلوهای هشدار دهنده هم دریغ می‌کنند و در حال حاضر تابلوهای این مسیر با ذره بین هم مشاهده نمی‌شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، در ارتباط با مشکلات محور ساری به کیاسر بارها و بارها صحبت به میان آمد.

به دلیل طولانی شدن اجرای پروژه ساری به تاکام، نارسایی‌ها دیگر مسیر مربوط به دودانگه و چهاردانگه کمتر دیده شده و همه بررسی‌های میدانی و پیگیری‌ها هم حول هوش این محور چرخیده و در ارتباط با نگرانی‌های مردم در دو مسیری که به سمت چهاردانگه و دودانگه تفکیک می‌شود، کمتر گزارش و مطلبی منتشر شده است.

خبرهای نگران کننده و تصادفات دردناک بعد از محور ساری به تاکام مبین این موضوع است که نباید پیگیری‌ها در ارتباط با نارسایی‌های موجود در جاده ساری به کیاسر تنها به محدوده تاکام حل شود.

برای رفع مشکلات جدی در محور ساری به کیاسر منهای تاکام به نظر می‌رسد که نیاز است برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت تدوین شود و حساسیت‌های این مسیر هم برای مسئولان و دست‌اندارکاران بازگو شود.

تصادف روز گذشته و کشته و زخمی شدن هفت نفر در اثر برخورد سه دستگاه خودرو نشان از مشکلات جدی جاده‌ای در این بخش دارد.

در همین ارتباط سید حسن موسوی کیاسر عضو شورای شهر کیاسر اظهار کرد: نشت شیرابه‌ها زباله شهری ساری باعث لزج شدن سطح جاده در زمان بارندگی به مخاطرات این جاده اضافه می‌کند.

وی با اعلام اینکه مسئولان و متولیان استانی اطلاعات کاملی درباره وضعیت تردد این مسیر و کوهستانی بودن جاده دارند، افزود: علائم مناسب و مورد نیاز در سطح جاده مشاهده نمی‌شود.

موسوی خاطر نشان کرد: در زمان مه گرفتگی و حتی روزهای عادی به دلیل وجود پیچ‌های تند احتمال خروج از جاده توسط رانندگانی که برای نخستین‌بار در این مسیر حضور می‌یابند زیاد است.

وی با اعلام اینکه به صورت موقت نیاز است که شانه‌های هر چند کوچک در سطح محور ایجاد شود، گفت: حداقل به این بخش در سطح مسیر توجه نشده است و به نظر می‌رسد که محور ساری کیاسر رها شده است.

عضو شورای شهر کیاسر از عدم وجود پارکینگ‌های حتی کوچک در این مسیر گلایه کرد و افزود: در زمان ترافیک شدید این محور که ناشی از تردد کامیون‌های سنگین ایجاد می‌شود، بستر برای توقف کوتاه مدت ماشین‌های سنگین برای کاهش بار ترافیکی ایجاد می‌شود که اصلا این موضوع در دستور کار قرار ندارد.

وی با اعلام اینکه مسئولان و متولیان راهداری اعلام کنند که در این مسیر چند پارکینگ سازمان‌دهی شده و مناسب قرار دارد، بیان کرد: برای توقف کوتاه مدت ماشین‌های سواری مردم با چالش جدی مواجه هستند.

موسوی با اشاره به تصادف‌های خطرناکی که در این مسیر ایجاده شده است، گفت: نقاط کور این مسیر بسیار زیاد است، به صورت موقت می‌توان نسبت به برداشتن نقاط کور و ایجاد شانه در این مسیرها اقدام کرد که به ظاهر این موضوع هم از دستور کار متولیان راهداری خارج شده است.

براساس این گزارش،آنچه که در حال حاضر انتظار می‌رود این است که متولیان راهداری قبل از شروع فعالیت راهسازی بازدید میدانی از مسیر ساری به کیاسر داشته و نگاه کارشناسانه‌تری نسبت به نقدهای مطرح شده داشته باشند، نصب تابلوهای رانندگی و مشخص مسیر در ایام مه گرفتگی کمترین کاری است که باید انجام شود که نبود تابلوهای مسیریاب در محور ساری به کیاسر مورد گلایه بسیاری از مردم و رانندگان عبوری است ولی ظاهرا صدای آنها به جایی نمی‌رسد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :