آخرین عناوین

سه شنبه 18 مهر 1396-12:13 کد خبر:46143

با حضور مسئولان شهرستانی صورت گرفت:

معارفه رئیس جدید جهاد کشاورزی گلوگاه

طی مراسمی رئیس جدید جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه معارفه و منصوب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، صبح امروز طی مراسمی رضا پورفلاح سید محله رئیس سابق جهاد کشاورزی گلوگاه تودیع و غلامرضا قنبری به عنوان رئیس جدید این اداره در سالن اجتماعات فرمانداری گلوگاه معارفه شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران در این مراسم اظهار کرد: حفظ عرصه‌های کشاورزی و ترویج کشاورزی در استان از وظایف اصلی ما است.

محمدحسین فلاح افزود: ضرورت زندگی اجتماعی به ویژه در استان مازندران ایجاب می‌کند که از بخش کشاورزی حمایت کنیم.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان بیان کرد: مازندران به لحاظ موقعیت آب و هوایی معتدل سبب شده تا هر کسی بخواهد قطعه زمینی در آن تهیه کند و ویلا بسازد.

این مسئول با اشاره به مشکل کم آبی گفت: ما به عنوان استفاده از منابع آبی در مشکل کم آبی مقصر هستیم، مسئولان زمانی موفق می شوند که بتوانند اعتماد مردم را جلب کنند، با توجه به همه مسائل و مشکلات به صورت هماهنگ عمل کنیم اینگونه مردم نتیجه مطلوب آن را می بینند.

وی در مورد اشتغال در بخش کشاورزی یادآور شد: 23 درصد اشتغال کشور به بخش کشاورزی تعلق دارد، طی چهار سال گذشته در بخش کشاورزی 27 هزار شغل ایجاد شده و در نظر دارین در سال جاری 5 هزار شغل در این بخش ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: در بخش مکانیزاسیون محدودیت مالی نداریم به شرط آن که 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند و با این وام بتوانند به تولید برسند.

براساس این گزارش، فرماندار گلوگاه در این مراسم اظهار داشت: کارگاه و کارخانه در شهرستان کم است و این سبب شده تا جوانان و کارگران ما به دکل‌بندی روی بیاورند.

وی افزود: از دوره های گذشته مشکلاتی در بخش جهاد کشاورزی، آب و همچنین زیرساخت‌ها در شهرستان وجود داشته و امروزه نیز کمتر شده اما هنوز نتوانستیم به طور کامل برطرف کنیم، برای رسیدن به شرایط ایده‌آل به زمان نیاز داریم.

وی با اشاره تخصیص اعتبارات به بخش کشاورزی بیان کرد: طی چند سال گذشته و همچنین سال جاری توانستیم برای این بخش اعتبارات رضایت بخشی تهیه کنیم، برای ادامه راه جهاد کشاورزی را حمایت خواهیم کرد.

فرماندار گلوگاه ضمن آرزوی موفقیت برای رضا پورفلاح رئیس سابق جهاد کشاورزی گلوگاه گفت: به نسبت دوره‌های پیشین کارنامه قابل قبولی ارائه داده اند و امیدواریم در جهاد کشاورزی استان نیز موفقیت‌های بزرگ کسب کنند و به محمد قنبری خوش آمد می‌گوییم و امیدواریم کارنامه درخشان‌تری را شاهد باشیم.

وی در پایان یادآور شد: شهرستان گلوگاه از ظرفیت زراعی مناسبی برخوردار است و با توجه به اینکه صنعت قابل توجهی  نداریم باید کشاورزی را در شهرستان توسعه دهیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :