آخرین عناوین

سه شنبه 18 مهر 1396-12:18 کد خبر:46144

گلایه امام جمعه دابودشت از مسئولین!!

نتوانستیم خدمات لازم را به روستاییان ارائه دهیم/آیا حق مردم ما این است؟

امام جمعه دابودشت گفت: آیا توانستیم خدمات لازم را به روستاییان انجام دهیم، جاده‌های بین روستایی به محور کشتار مردمی تبدیل شده، آیا حق مردم ما این است؟


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیترامروز، مهدی تقی‌زاده آملی به مناسبت روز ملی روستا در جمع تعدادی از مدیران و معتمدان بخش‌های دابودشت و دشت سر گفت: روستاییان انسان‌هایی که در کنار ساده زیستی و دور از تجمل گرایی به مبانی اصیل دینی معتقد و به اصول متعالی و مترقی دینی پایبند هستند و از این فرهنگ خود و خانواده‌شان بهره برده و موجب ترقی محیط و اجتماع می‌شوند.

وی با بیان اینکه روستاییان بر این اساس فرزندان خود را تربیت می‌کنند ادامه داد: با توجه به این نیات پاک مسیر تعالی و پیشرفت را طی کرده و به قله افتخار عبودیت و بندگی دست یافتند و جزء مقربان درگاه الهی قرار گرفتند.

امام جمعه دابودشت با توجه به خدمات ارزنده روستائیان در عرصه انقلاب و پیشرفت نظام و پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و امام و رهبری اظهار کرد: با حضور در شناسنامه انقلاب روستائیان عزیز همانند مردم شریف شهر و عشایر و اقوام دیگر با توجه به تفکر انقلابی‌گری، هم خود برای پیشبرد این اهداف کمک شایانی کردند و با تربیت فرزندانی صالح موجبات سعادت و عزت این نظام شدند.

تقی‌زاده ادامه داد:روستاییان بهترین نوع مرگ که شهادت در راه حق است در مسیر زندگی خود چه در انقلاب و چه در حماسه اسلامی ششم بهمن آمل و یا حماسه‌های دیگر در دیگر استان‌ها و امروز هم در دفاع از حرم و حریم اهل بیت و مرزبانی آن را داشته و دارند.

وی با اشاره به بحث توسعه عمرانی و خدماتی در روستاها با اشاره به خدمات انجام شده از سوی مسئولان و تقدیر از آنها آن را مکفی ندانسته و با مهجور ماندن روستایی‌ها در این باره تصریح کرد: الحمدلله پس از نزدیک به گذشت یک اربعین از انقلاب جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزنده‌ای در توسعه روستایی انجام گرفت و در طرح هادی و مباحث ساختمانی و راه روستایی خدمات شایسته و انجام شد اما سئوال بنده این است آیا پس از گذشت سی و چند سال از پیروزی انقلاب و وجود این همه پتانسیل مالی باید وضعیت روستاییان ما اینچنین باشد؟

امام جمعه دابودشت در ادامه اظهار کرد: آیا توانستیم خدمات لازم را به روستاییان انجام دهیم، جاده‌های بین روستایی که بعضا فاقد شانه راه و جاده است و در واقع با وجود چاله‌های بزرگ به محور کشتار مردمی تبدیل شده، آیا حق مردم ما این است؟

تقی‌زاده با عنوان اینکه در حالی سخن از قیر یارانه‌ای می‌کنند که بسیاری از جاده‌های روستایی و بین روستایی به بدترین وضع موجود است، تصریح کرد:این مشکلات قطعا موجب دل آزردگی مردم شده و می‌گویند مسئولان فقط در ایام انتخابات و گرفتن رای به سراغ ما می‌آیند و دیگر هیچ.

وی با توجه به شغل کشاورزی مردم دابودشت و دشت سر ضمن تقدیر از خدمات انجام شده در این امر و برگزاری جشنواره ملی برنج دابودشت، یادآور شد:الحمدلله برنج دابودشت از جهت عطر، طعم و پخت زبانزد است و این امر مهم مسئولان را بر آن داشت تا جشنواره ملی برنج دابودشت را برگزار کنند و با حمایت از کشاورزان به دنبال برندسازی محصول استراتژیکی برنج دابودشت باشیم.

امام جمعه دابودشت ادامه داد: متاسفانه تا به حال این کار انجام نگرفته و امیدواریم بعد از برگزاری سومین جشنواره ملی برنج دابودشت در دیار علویان بعد از ماه محرم و صفر این هدیه را به مردم این دیار بدهند و برنج‌مان را به‌عنوان برنج دابودشت در اختیار هموطنان عزیز قرار دهیم نه به نام دیگران و کام دیگران.

تقی‌زاده با اشاره به هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک این هفته به سبزپوشان غیور و تقدیر از ایجاد امنیت موجود، نسبت به درخواست مردم منطقه دشت سر جهت استقرار پاسگاه دشت سر افزود: الحمدلله فرماندهی و سربازان پاسگاه دابودشت و دشت سر در تحت اشراف فرماندهی شهرستان آمل خدمات ارزنده‌ای انجام دادند اما با توجه به گستردگی منطقه در دو بخش نیاز است تا با استقرار پاسگاه و دادگستری خدمات ارزنده بیشتری به این مردم ارائه شود.

وی با توجه به افزایش قبوض حامل‌های انرژی آب، برق و گاز خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات مردم قیمت سرسام آور قبوض است که حتما از مدیران مرتبط درخواست می‌شود به داد مردم برسند.

امام جمعه دابودشت در پایان یادآور شد: باتوجه به‌ عنوان شعار سال به اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، حق جوانان به بیکاری و دیر شدن ازدواج نیست لطفا مسئولان به فکر باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :