آخرین عناوین

چهارشنبه 19 مهر 1396-20:39 کد خبر:46179

راه اشتباه بازنشستگان مخابرات مازندران!

مدیرعامل مخابرات مازندران؛ بازنشستگان مطالبات‌شان را از تامین‌اجتماعی پیگیری کنند

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران گفت: مطالبه بازنشستگان مربوط به صندوق کارکنان است و در حیطه مسئولیت این اداره مخابرات نیست.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر، سید محمد جواد موسوی در واکنش به تجمع تعدادی از بازنشستگان شرکت مخابرات استان مازندران در اعتراض به عدم پرداخت معوقات‌شان در مقابل ساختمان این شرکت، طی گفت‌وگویی با اشاره به این‌ که هیچ یک از این تجمع‌ کنندگان از شرکت مخابرات مازندران طلب ندارند، اظهار داشت: مطالبه بازنشستگان مربوط به صندوق کارکنان است و در حیطه مسئولیت این اداره مخابرات نیست.

وی افزود: پول بازنشستگان از سوی مخابرات به صندوق تزریق شد و جالب اینکه صندوق به ما بدهکار است.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران ادامه داد: صندوق به دلیل کثرت بازنشستگان با کمبود بودجه مواجه شده و تعویق پرداخت دلیل بر عدم پرداخت نیست.

این مسئول در پاسخ به این‌که معترضین معتقدند وام‌های پرداختی تحمیلی‌است نه اختیاری، تصریح کرد:صندوق بازنشستگان به هر بازنشسته‌ای وام می‌دهد، وام یک نوع قرض دادن است نه اینکه به هر کسی که طلب داشته باشد به اجبار پرداخت کند لذا تحمیلی بودن آن قابل توجیه نیست.

موسوی افزود:چون حقوق افراد بازنشسته از سوی تامین‌اجتماعی پرداخت می‌شود لذا علت عدم پرداخت آن هم باید از سوی تامین‌اجتماعی پیگیری شود نه شرکت مخابرات، چرا که افراد بازنشسته از اداره منفک شده و دیگر با اداره مرتبط نیستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران در پایان گفت:در سال گذشته و جاری مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان در قالب پاداش و سنوات بر حسب اولویت زمان بازنشستگی از سوی شرکت مخابرات به بازنشستگان این شرکت پرداخت شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :