آخرین عناوین

پنجشنبه 20 مهر 1396-11:1 کد خبر:46188

نامه رئیس «حمد» استان به رحمانی فضلی :

آقای وزیر کشور؛ نه استاندار غیر بومی و نه ابقای ربیع فلاح

آقای وزیر کشور؛ فضای ملتهب سیاسی مازندران به هیچ روی استعداد پذیرش استاندار غیر بومی و هم ادامه ی مسئولیت آقای فلاح را در مدیریت استان مازندران ندارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از اصلاح نیوز، قائم مقام ستاد انتخابات اصلاح طلبان و رییس ستاد حامیان مردمی دولت «حمد» مازندران در نامه ای به وزیر کشور خواستار تسریع در تعیین تکلیف انتصاب استاندار جدید مازندران شد.

براساس این گزارش، علی‌اکبر بهمنش در این نامه آورده است:

آقای وزیر کشور، تکلیف استاندار مازندران را معلوم کنید!!.

« استان ( مازندران ) نياز به آرامش و امنيت دارد و متأسفانه حاشيه سازي هاي بي مورد، توسط افراد فقط به خاطر منافع شخصي است. »

این بخشی از صحبت های، آقای فلاح جلودار استاندار مازندران است که در جمع خبرنگاران در تنکابن بیان کرده اند.

و چند روز بعد هم، از ماندن خود برای چهار سال آینده سخن گفته اند.

جناب آقای رحمانی فضلی!!؟

طی بیش از چهار سال مسئولیتی که بر عهده داشتند؛ عمدتاً نیروهای اصلاح طلب و حامیان دولت، از ایشان حمایت کرده بودند با توجه به ضعف ها و کاستی هایی که در این مدت داشتند و بسیاری از ادارات دولتی مازندران، جولان گاه اندیشه های مخالف دولت شده بود، او را یاری دادند.

در این چهار سال و اندی، حامیان ایشان به دنبال منافع نبودند و اکنون که در سراسر کشور، مدیران عالی دولت در حال تغییر هستند؛ فعالان سیاسی اصلاح طلب و حامیان دولت و رؤسای ستاد های استانی دکتر روحانی در مازندران و شوراء سیاست گزاری، حتی نماینده گان شریف مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی و نماینده ی محترم مقام معظم رهبری در استان، خواهان تغییر در ساختار مدیریتی مازندران هستند؛ به منفعت طلبی متهم می شوند!!!؟؛ جالب این که در دنباله ی صحبت اش از آرامش و وحدت سخن می گوید!!!

جناب آقای دکتر فضلی، وزیر محترم کشور!

فضای ملتهب سیاسی در مازندران، به هیچ روی استعداد پذیرش استاندار غیر بومی و هم ادامه ی مسئولیت آقای فلاح را در مدیریت استان مازندران ندارد؛ اکنون و در این مجال به دنبال ارائه ی آمار و مستندات کاستی های مدیریتی ایشان نیستیم اما، این استان با قابلیت های کلیدی، شایسته ی چنین رخوت و ایستایی ای نیست!!

اگر شما به این نتیجه رسیده اید که ربیع فلاح جلودار به عنوان استاندار بماند پس ابلاغ کنید تا همه ی یاران دولت تکلیف شان را بدانند، نه این که موضوع تغییر را بین زمین و آسمان معلق بگذارید، استان از سر در گمی و سستی ناشی از این بی تکلیفی رنج می برد!! و اوضاع ملتهب و نا خوش آیند است.

البته فضای کار برای یک استاندار غیر بومی و آقای فلاح، با توجه به عمل کرد و اراده ی جمعی اصلاح طلبان و حامیان دولت و البته نماینده گان محترم مجلس سخت خواهد بود و اعتراضات میدانی رخ خواهد نمود، اگر چه سخن گوی جمنا در مازندران از علایق جریان پایداری به مانده گاری آقای فلاح سخن گفته است که خود موید اعتراض های یاران و حامیان دولت در مازندران است که آقای استاندار نیروی مورد حمایت مخالفان دولت است با این حال چون اکنون صحبت از تغییر و انتصاب یک استاندار بومی است؛ فضا آرام می نمایاند و در حقیقت آرامش قبل از طوفان است!

با این حال، جناب آقای رحمانی فضلی تصمیم گیری کنید نه این که چنان فرصتی از بلا تکلیفی برای ايشان به وجود بیاید که با تعبیری این گونه، مخالفان خود را به منفعت طلبی متهم کنند و یا با قاطعیت برای دولت تعیین تکلیف کنند که برای چهار سال آینده نیز استاندار باقی خواهند ماند!!؟

مگر قرار است که ایشان معیار و شاقول هم سویی با دولت تلقی شود!؟، که مخالف ادامه ی حضور ایشان، منفعت طلب باشند!!؟، تازه طی چهار سال گذشته که حمایت شده بودند چه نفع شخصی و گروهی به حامیان دولت رسانده و یا از او خواسته بودند که اکنون منفعت طلبان آن را در غیر او جست و جو کنند!؟

چه سود و نفع شخصی برای کسانی است که مخالف ادامه ی حضور ایشان بر مدیریت استان مازندران متصور است؛ جز نفعی که با این تغییر شامل حال این دیار خواهد شد که از مديريت نا کار آمد رنج بسیاری برده است؟!

با این حال، رؤسای ستادهای استانی دکتر روحانی در مازندران، نماینده گان مجلس، فعالان سیاسی اصلاح طلب و شوراء سیاست گزاری اصلاح طلبان مازندران ، نماینده ی محترم رهبری در این استان، صاحب منصبان مازنی ساکن تهران و اصول گرایان طرف دار دولت، خواهان تغییرات در مدیریت استان مازندران هستند، چه آن که خروجی هر نوع خدمت و حرکت رو به جلو و رضایت مندی مردم موجب خرسندی و افتخار یاران دولت و همه خواهد شد و همه را به آینده امیدوار تر می سازد، چیزی که در چهار سال گذشته اتفاق نیافتاده است.

اگر وزیر کشور و هیات دولت نظری مخالف خواسته ی این جمعیت دارند، لطفاً همه را از بلا تکلیفی بیرون بياورند و ابلاغ مجدد چهار سال مسئولیت اداره ی امور مازندران را برای دکتر ربیع فلاح جلودار صادر کنند!!!

چیزی که ممکن است ابقاء ایشان و یا تصدی استاندار غیر بومی، خسارتی بزرگ برای مازندران و موجبات مخالفت گسترده ی مردمی را به هم راه داشته باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • majid
    پنجشنبه 20 مهر 1396-13:18


    هیییییییییی روزگااااااااااااااااااار