آخرین عناوین

شنبه 22 مهر 1396-11:25 کد خبر:46221

تاکید مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري ساري:

لزوم افزايش طرح هاي فرهنگي در سازمان مديريت پسماند

مديرعامل جديد سازمان مديريت پسماند شهرداري ساري گفت: تمامي پرسنل سازمان بايد تلاش كنند تا در سريعترين زمان ممكن شاهد پيشرفت الگوهاي سلامت شهري باشيم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري،عباس رجبي، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري ساري در نشست با مديران واحدهاي اين سازمان، با اشاره به اهميت موضوع پسماند و مديريت زباله اظهار داشت:سازمان مديريت پسماند يكي از مهمترين سازمان هاي شهري در كشور است و به همين دليل، موضوع مديريت پسماند و زباله ها هميشه به عنوان دغدغه اصلي مسئولين شهري بوده است.

وي با تاكيد بر ضرورت تلاش بيش از پيش پرسنل اين سازمان در جهت پيشبرد اهداف افزود:تمامي پرسنل سازمان بايد تلاش كنند تا برنامه هاي سازمان به گونه اي عملياتي گردد كه در سريعترين زمان ممكن شاهد پيشرفت الگوهاي سلامت شهري باشيم.

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري ساري، با اشاره به اهميت جايگاه سازمان مديريت پسماند در شهرداري هاي كشور، خاطرنشان كرد:سازمان مديريت پسماند با توجه به نوع فعاليت و وظايف در خصوص تامين زيرساخت هاي بهداشت شهري جايگاه ويژه اي شهرداري هاي سطح كشور داشته و لازمه دست يافتن به اهداف اين سازمان، فرهنگ سازي و آموزش رعايت مسائل بهداشتي جهت همراهي شهروندان است.

رجبي با اشاره به استفاده از ظرفيت مهم و اساسي مدارس در خصوص فرهنگ سازي از پايه در ميان دانش آموزان ساروي، اظهار داشت: مدارس يكي از مهم‌ترين اماكن براي آموزش‌هاي اجتماعي و خانوادگي است كه در سال تحصيلي جديد، طرح آموزش تفكيك زباله از مبدأ در مدارس مقاطع ابتدايي و متوسطه در سطح شهر، در حال انجام است.

وي افزود:آموزش و فرهنگ‌سازي در بين كودكان و نهادينه كردن مفاهيم فرهنگ شهروندي از سنين كودكي، يكي از دلايل برگزاري آموزش پسماند در مدارس به دليل قدرت تأثيرگذاري كودكان در نظام خانواده است.

در پايان، مديرعامل سازمان پسماند شهرداري ساري به سرفصل برنامه هاي اين سازمان در خصوص فرهنگ سازي طرح تفكيك زباله از مبدأ اشاره كرد و گفت: معرفي طرح تفكيك زباله از مبدأ به زبان ساده، توزيع بروشور، كليپ و نماهنگ، پاور پوينت آموزشي، برگزاري مسابقه و… ازجمله برنامه‌هاي اجراشده آموزشي در سطح مدارس ساري است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :