آخرین عناوین

شنبه 22 مهر 1396-16:0 کد خبر:46224

رئیس کانون نابینایان مازندران خبر داد:

ساری جزو ۴ شهر برتر اجرای قانون مناسب‌سازی معابر معلولان در کشور

رئیس کانون نابینایان مازندران گفت: ساری در جمع چهار شهر برتر کشور در زمینه اجرای قانون مناسب‌سازی معابر برای عبور و مرور معلولان و نابینایان قرار گرفت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري،محمدعابدین رحیمی  امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای قانون مناسب‌سازی معابر برای استفاده نابینایان در ساری عملیاتی شده و مرکزمازندران جزء چهار شهر برتر کشور در زمینه اجرای این قانون به حساب می آید؛ که در این راستا باید از توجه ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تقدیر کرد.

وی به همکاری و تعامل شهرداری ساری، اداره بهزیستی و کانون نابینایان اشاره کر و افزود: در این زمینه نیازسنجی از نابینایان انجام شده و پیاده رو‌سازی، احداث رمپ‌ها در رودی ادارات، بیمارستانها و بانک‌ها در سالهای اخیر نقش موثری در عبور و مرور معلولان و نابینایان داشته است.

رئیس کانون نابینایان مازندران گفت: با برنامه‌ریزی که توسط شهرداری انجام شده پیاده روسازی در خیابان قارن به عنوان پروژه پایلوت در استان و در این زمینه خواهد بود.

رحیمی به ارائه آموزش‌های لازم به نابینایان توسط ارگانهای مربوطه اشاره کرد و گفت: تعامل میان نهادها در این زمینه نیز کمک شایانی به بهبود کیفیت زندگی روزمره این قشر نموده است

رحیمی در پایان از مسئولان خواست در عملیاتی کردن اقدامات خود از معلولان و نابینایان نیز نیاز سنجی انجام شود تا مرکز استان بتواند پیشگام سایر شهرها در این زمینه باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :