آخرین عناوین

شنبه 22 مهر 1396-17:19 کد خبر:46226

قابل توجه مسئولین شهرستان:

بابلسر گلایه ‌مند از تنها بیمارستان شهر

چرا یک شهر مثل بابلسر باید از داشتن یک بیمارستان با پزشکان متخصص محروم باشد، در بین مردم معروف است که بیماری را به بیمارستان شفا نبرند، چون شبیه کشتارگاه است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مشهدسر، من شهروند بابلسر هستم، خانمم بیماری قلبی دارد، چند بار شب هنگام به خاطر وخامت حالش مجبور شدیم به بیمارستان شفا بابلسر مراجعه کنیم، اما متاسفانه در تنها بیمارستان شهر، یک متخصص کشیک قلب وجود ندارد، فقط یکی دو پزشک در اورژانس بیمارستان حضور دارند که معمولاً فقط معاینات و مداوای سرپایی را انجام می‌دهند.

هربار هم پزشکان و پرسنل بیمارستان با گفتن "متخصص نداریم" بیماران را به بیمارستان فریدونکنار و یا بابل ارجاع می‌دهند.

چند بار خودم شاهد بودم، وقتی تصادفی به بیمارستان می‌آورند، از پذیرش و بستری آنها خودداری کردند و بستگان مجروحان مجبور شدند آنان را به بیمارستان‌های خصوصی بابل ببرند.

یک‌بار هم که نیمه شب به بیمارستان مراجعه کردیم، شاهد بودیم با آمبولانس پیرمردی را که خونریزی معده کرده بود، به بیمارستان آوردند، اما پزشکان اورژانس به خانواده‌اش گفتند: اینجا کاری از دست ما ساخته نیست و باید به بیمارستان شهید بهشتی بابل بروید.

متاسفانه مشکلات این بیمارستان به نداشتن پزشک ختم نمی‌شود، چندی پیش یکی از بستگان ما در این بیمارستان زایمان کرد، وقتی که به دیدن او رفتیم، از رفتار بسیار بد ماما‌های بیمارستان و پرسنل زایشگاه به شدت شاکی بود.

به قول او طوری با مریض و اطرافیانش رفتار می‌کنند که گویی ما اموالشان را غصب کرده‌ایم.

چرا یک شهر مثل بابلسر باید از داشتن یک بیمارستان با پزشکان مجرب و متخصص و پرسنلی دلسوز محروم باشد، این تنها گلایۀ من نیست، بروید ببینید که بسیاری از شهروندان و مراجعان به این بیمارستان از این مسائل شکایت دارند، اما متاسفانه دستشان به جایی نمی‌رسد.

حتی در بین مردم شهر معروف است که تصادفی و مجروح و زائو را به بیمارستان شفا نبرند، چون شبیه کشتارگاه است.

اگر کسی هم بخواهد اعتراض کند، یا او را به حراست معرفی می‌کنند، یا تابلو نوشته روی دیوار را نشان او می‌دهند که مفهومش شلاق و حبس در برابر اعتراض به پرسنل و کارکنان است.

چرا مسئولان ما نمی‌فهمند رنج مریض‌داری خودش بسیار زیاد است، دیگر مجبورمان نکنند رفتار ناشایست کارکنانشان را تحمل کنیم.

آقای فرماندار یا رئیس بیمارستان شفا، رئیس شبکۀ بهداشت شهرستان و یا رئیس علوم پزشکی و یا آقای نماینده، فقط به تعریف و تمجید و گسترش بیمارستان دلخوش کرده و از عملکرد خود تمجید می‌کنند، یک‌بار هم بیایید ببینید مردم چه می‌گویند!

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :