آخرین عناوین

سه شنبه 25 مهر 1396-12:13 کد خبر:46284

پس از بارش شدید باران:

آرامش به مازندران بازگشت/ میزان خسارت وارده به استان کمتر از پیش‌بینی‌ بود

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: آرامش پس از ۱۲ ساعت طوفان و باران، به مازندران بازگشت، اما بارندگی تا اواخر امروز در آسمان مازندران ادامه دارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،علی‌اصغر احمدی اظهار داشت:از شب گذشته شاهد بارش شدید باران همراه به طوفان بودیم که چند واحد مسکونی در پایین هولار ساری بر اثر شدت بارندگی دچار آب‌گرفتگی شدند.

وی با اشاره به آب‌ گرفتگی معابر عمومی سطح مازندران، اضافه کرد:پس از ۱۲ ساعت طوفان و باران، آرامش به مازندران بازگشت اما بارندگی تا اواخر امروز در آسمان مازندران ادامه دارد و نیروها در حالت آماده ‌باش هستند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اعلام اینکه میزان خسارت وارده به استان از پیش‌بینی‌ها کمتر بوده است، افزود: تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی در حالت آماده باش هستند و مشکل خاصی گزارش نشده است.

این مسئول درباره رانش جاده چمستان نور به ‌دلیل طغیان رودخانه، گفت:رانش نداشتیم ریزش همراه با گل و لای به سطح جاده بوده که نیروهای راهداری در منطقه حضور دارند و در سریع‌ترین زمان نسبت به رفع مشکل اقدام می‌شود.

احمدی درباره میزان خسارت بر اثر طوفان در مازندران، بیان کرد: سرعت طوفان از حد هشدار کمتر بود و خسارتی به سقف منازل و سربندی‌ها وارد نشد.

وی اظهار کرد: امروز دریا مواج و طوفانی بوده و با توجه به اینکه فصل صیادی بوده اعلام کردیم تردد شناورهای سبک تفریحی و صیادی ممنوع است تا شرایط عادی برگردد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران یادآور شد: در حال حاضر رودخانه‌های سطح استان پرآب هستند به‌ دلیل اینکه در مناطق بالادست شاهد بارندگی هستیم لازم است افراد از اسکان موقت و اتراق در حاشیه مسیر رودخانه‌ها پرهیز کنند.

احمدی در پایان گفت: این سامانه بارشی اواخر امروز از آسمان مازندران خارج می‌شود و دستگاه‌های امدادی و خدماتی در حالت آماده ‌باش هستند تا در صورت بروز مشکل نسبت به رفع آن اقدام کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :