آخرین عناوین

چهارشنبه 26 مهر 1396-0:30 کد خبر:46299

جدیدترین خبر از شهردار فعلی ساری !!!مطرح ترین گزینه های شهرداری ساری سه نفر شده اند!!

شهردار ساری رفتنی شد/فرماندار سابق شهردار جدید ساری خواهد شد؟؟!!

شهردار فعلی ساری به سمت استاندار قم منصوب و فرماندار قبلی ساری به سمت سرپرست شهرداری ساری انتخاب خواهد شد.


به گزارش خزرخبر،از آنجاییکه متاسفانه برخی از مسئولین مازندران و مجمع نمایندگان نتوانسته اند با اتحاد و همدلی از یکی از بهترین شهرداران کشور یعنی مهدی عبوری در پست استانداری استفاده نمایند،مسئولین استان مهم و تاثیر گذار دیگری دست بکار شده و مهدی عبوری را برای استان خود تصاحب نموده اند.

بر اساس آخرین خبرها،مهدی عبوری از پدیده های چند سال اخیر و از موفق ترین شهرداران کشور،مازندران و ساری به زودی به سمت استاندار قم منصوب خواهد شد.

به گزارش خزرخبر،احتمال استاندار شدن عبوری برای استان هایی دیگر مانند خراسان شمالی،سمنان،اردبیل و یا...نیز وجود دارد.

همچنین بر اساس آخرین گزارشات دریافتی،جواد واحدی فرماندار قبلی ساری و مدیر عامل فعلی سازمان همیاری شهرداری های مازندران به سمت سرپرست شهرداری ساری انتخاب می شود.

خبرهای دیگر حاکی از آن است که سید مسعود مدینه رییس فعلی شورای شهر ساری و یک نیروی سیاسی دیگر ،از دیگر افراد مطرح برای پست شهرداری ساری می باشند اما اقبال واحدی برای بدست گرفتن سکان شهرداری ساری بیشتر می باشد.

واحدی از استادان دانشگاه و حقوقدانان کشور می باشد.

خبرهای تکمیلی تا ساعاتی دیگر منتشر خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • کارگران بی دفاع
    دوشنبه 1 آبان 1396-12:9


    با سلام خدمت مدیر محترم سایت . اینقدر که به بحث شهردار شدن احتمالی برخی افراد و یا استاندار شدن عبوری می پردازید آیا خبر دارید که حقوق کارکنان سازمان عمران 3 ماه هست پرداخت نشده ... کسی هم جوابگو نیست و آقایان به جای رسیدگی به وضعیت پرسنل دنبال رویاپردازی های خودشون هستند. لطفاً شما لااقل پیگیر باشید این پرسنل و خانواده هاشون مردم همین شهر ساری هستند و حقشون این همه ظلم نیست