آخرین عناوین

چهارشنبه 26 مهر 1396-23:8 کد خبر:46316

شهردار نکا مطرح کرد:

خدمت به مردم متدین و شهید پرور نکا باعث افتخارم است

شهردار نکا در جلسه آغاز بکار فعالیت خود گفت: نکا شهر عالم پرور مازندران است که خدمت به مردم متدین و شهیدپرور آن باعث افتخار من است.


به گزارش خزرخبر،سید مهدی احمدی استاد دانشگاه و عضو با تجربه شورای اسلامی مرکز استان امروز در جلسه آغاز بکار فعالیت خود به عنوان شهردار نکا اظهار داشت:نکا شهر عالم پرور مازندران است که خدمت به مردم متدین و شهیدپرور آن باعث افتخار من است.

ایشان ادامه داد: اگرچه پیشنهادهای دیگری هم در عرصه مدیریت استان داشتم اما بخاطر فضای دینی و مذهبی و همچنین ولایتمداری مردم شریف نکا و وجود ظرفیت های خوب در حوزه های عمرانی،فرهنگی و اجتماعی ترجیح دادم خدمتگزار مردم مومن و متدین این شهر باشم و از این بابت خدا را شاکر هستم.

وی با بیان اینکه نکا از معدود شهرهای استان است که دریا، جنگل و رودخانه را که هر کدام ظرفیت خوبی برای معرفی این شهر می تواند باشد را در کنار هم دارد گفت: برای هر کدام از این ظرفیت ها برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت دارم که انشاالله در جلسه شورای اداری که روز شنبه آینده برگزار خواهد شد به همکاران جوان، کارآمد و پرانگیزه خودم در شهرداری اعلام و به فضل خدا به انجام می رسانیم.

احمدی گفت: به زودی 14 پروژه مهم شهری را به نام 14 معصوم به شهروندان عزیز نکایی معرفی کرده و در طول 4 سال آینده با اولویت‌بندی به اجرا در می آوریم.

شهردار نکا اظهار داشت: فضای آرام،همدلی و اتحادی که در مجموعه مدیریت شهری نکا و به ویژه در میان اعضای محترم شورای شهر وجود دارد سرمایه بزرگی است که باید قدر آن را دانست و از آن استفاده کرد.

وی گفت: انجام وظیفه خدمت رسانی به مردم در محضر امام جمعه محترم به عنوان پدر معنوی شهر که قطعا خط قرمز من در شهر خواهند بود باعث افتخار اینجانب است.

شهردار نکا گفت: شعار من و مجموعه شهرداری کار،کار،کار خواهد بود و از همه ظرفیت های شهر برای توسعه نکا استفاده خواهیم کرد.

احمدی با بیان اینکه لباس سیاست با لباس  کار و خدمت جدا است افزود: شهرداری یک مرکز خدمات‌رسانی است لذا فقط خدمت به مردم  سرلوحه کار شهرداری قرار خواهد گرفت.  

احمدی گفت: از همه شهرداران گذشته که تلاش خوبی در توسعه شهر داشتند به ویژه از جوان مومن و دوست صدیق خودم آقای جمشیدی که منشا خدماتی بودند صمیمانه قدردانی و دست یاری به سوی‌ همه کسانی که دغدغه توسعه شهر نکا را دارند دراز می کنم.

ایشان اظهار داشتند: اگرچه کار خود را با جدیت آغاز نمودم اما مراسم معارفه در آینده با حضور مسئولین عالی رتبه شهر و استان در نکا برگزار خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :