آخرین عناوین

جمعه 28 مهر 1396-16:12 کد خبر:46342

معاون سازمان آتش‌نشانی شهرداری ساری خبر داد:

اطفای حریق فروشگاه مبل در ساری/میزان خسارت در دست بررسی است

معاون سازمان آتش‌ نشانی شهرداری ساری با اشاره به اطفای حریق فروشگاه مبل ، گفت: در این حادثه حریق یک آتش‌نشان ساروی دچار مصدومیت و سوختگی از ناحیه دست شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری، سلمان ابوالقاسمی اظهار داشت: آتش‌سوزی یک فروشگاه مبل در بلوار طالقانی شهر ساری با حضور به موقع مأموران آتش‌نشانی اطفا شد.

وی با اشاره به اینکه گزارش اعلام آتش‌سوزی ساعت 23 شب گذشته به مرکز 125 این سازمان مخابره شد، افزود: آتش‌نشانان به همراه ادوات خودرویی سبک و سنگین اطفای حریق از سه ایستگاه یک، شش و چهار آتش‌نشانی شهر سازی وارد عملیات شده و پس از چهار ساعت توانستند در ساعت سه بامداد امروز زبانه‌های آتش را مهار کرده و از سرایت آن به واحدهای تجاری و مسکونی مجاور جلوگیری کنند.

معاون سازمان آتش‌‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با اشاره به اطفا، انجام عملیات جداسازی و لکه‌گیری حین اطفای حریق و پس از آن، بیان کرد: به این واحد تجاری و فروش مبل خسارت زیادی وارد شد هر چند هم‌اکنون میزان خسارت و علت حادثه در دست بررسی و برآورد است.

ابوالقاسمی با تأکید بر اینکه یکی از آتش‌نشانان در این حادثه آتش‌سوزی دچار آسیب‌دیدگی شد، گفت:این آتش‌نشان از ناحیه دست دچار سوختگی شده و برای درمان به مراکز درمانی و بیمارستانی اعزام شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :