آخرین عناوین

جمعه 28 مهر 1396-16:12 کد خبر:46343

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس اعلام کرد:

استاندار مازندران پیگیر مطالبات مردم باشد

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:استاندار مازندران موظف به پیگیری مطالبات مردم این استان است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از ایسنا، ولی‌الله نانواکناری در نشست پیگیری مشکلات روستاهای فریدونکنار در روستای شیرمحله این شهرستان، اظهار داشت: دهیاران و شوراها در خط مقدم خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان باید در خدمت مردم باشند تا مطالبات مردم تحقق پیدا کند، تصریح کرد: صداقت در گفتار این است که جواب مطالبات مسئولان و مردم روستایی داده شود.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: یکی از مشکلات عدیده روستائیان بابلسر و فریدونکنار بازنگری طرح هادی است که باید مسئولان بنیاد مسکن نسبت به این امر اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید نسبت به برطرف کردن مشکلات تلاش کنند، افزود: در حالی که در سال های گذشته قطعی گاز از مشکلات مهم مازندران بود این امر با جلسه مجمع نمایندگان با وزیر نفت مورد بررسی قرار گرفت و در عرض 6 ماه گاز مازندران از دامغان وصل شد.

نانواکناری ادامه داد: استاندار مازندران موظف به پیگیری مطالبات مردم این استان است و در حالیکه که مازندران امکانات فراوانی دارد.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مشکلات آب بندان های منطقه با 145 میلیارد تومان برطرف می شود و این در حالی است که آب بندان ها می تواند نقش مهمی در تامین آب داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: چاه های اب کشاورزان با برق رسانی باید تجهیز شوند و دیگر کشاورزان نباید درگیر تامین سوخت باشند چرا که این امر مورد تحقیر است.

نانواکناری تصریح کرد: زمین ورزشی روستاهای ملاکلا، فرم و سوته در دستور کار قرارگرفته است و همچنین روستای اوکسر صاحب زمین چمن مصنوعی می شود.

وی با اشاره به اینکه نیمه کاره بودن ساختمان دهیاری ها از مسائلی است که باید مورد پیگیری قرار گیرد: لایروبی آب بندان و انهار، برق دار کردن زمین های کشاورزی و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی از مشکلات اصلی است که باید در اولویت قرار گیرد.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی گفت: دو کشت شدن زمین های کشاورزی، تسطیح جاده های بین مزارع و توجه به جنگل باریکرود و اوجاکله از مسائلی است که باید در دست اقدام باشد.

نانواکناری افزود: با توجه به دوماهه شدن توزیع قبض برق و تساعدی شدن قیمت آن حق مردم تضییع شده که باید نسبت به این امر اقدام لازم شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :