آخرین عناوین

شنبه 29 مهر 1396-9:41 کد خبر:46348

کنایه نماینده ساری به آمارهای غیر واقعی اشتغال در مازندران!!

ایجاد اشتغال در مازندران را فقط مدیران دولتی می‌بینند!!؟

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: مدیران در شورای اشتغال اظهار می‌کنند و آمار می‌دهند که شغل ایجاد کرده‌اند، چرا ما نمی‌بینیم؟


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیتر امروز،محمد دامادی درهفتمین جلسه شورای تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه امسال 1/6 بودجه ورزش کشور را برای استان جذب کرده‌ایم، اظهار کرد: پیگیر بدهکاری دولت به تامین اجتماعی هستیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با ابراز گلایه از به کارگیری افراد و مدیران ناکارآمد در کشور خاطر نشان کرد: افرادی ناکارآمد را بر روی کار می آوریم که در کشور حیف و میل بیت‌المال رخ داده و سرمایه کشور را به باد می دهند.

این مسئول ادامه داد: چه کسی می‌تواند از بحث اشتغال در کشور دفاع کند؟

دامادی با بیان اینکه با این افراد بیکار در کشور چه باید بکنیم، تصریح کرد: مدیران در شورای اشتغال اظهار می‌کنند و آمار می‌دهند که شغل ایجاد کرده‌اند چرا ما نمی‌بینیم؟

وی ادامه داد: اصلا تعریف شغل چیست بر اساس آن تعریف حرف بزنیم، چرا در کشور آمار دچار مشکل است؟

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت اشتغال در استان وضعیت یقه‌گیری است، تاکید کرد: در ملاقات‌های حضوری بیشترین مراجعات در ارتباط اشتغال است ما سیاه‌نمایی نمی‌کنیم همه مقصریم و باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات را حل کنیم.

این مسئول بیان کرد:متولی اشتغال اداره کار است اما همه دستگاه‌ها و بانک‌ها در ایجاد اشتغال نقش موثر دارند.

دامادی با ابراز نگرانی به بحث اختصاص 1/5 میلیارد تومان برای اشتغال یادآور شد: از وقتی کشاورزی به قطعات کوچک تبدیل شد کشاورز دچار مشکل شده است، باید یک دست شود و باید تسهیلات کلان داده شود.

دامادی خاطر نشان کرد: اختلافات وزارت بهداشت و کار باید حل شود، بیمارستان‌های ما در حال ورشکستگی هستند و ما پیگیر این موضوع هستیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :