آخرین عناوین

يکشنبه 30 مهر 1396-14:24 کد خبر:46376

تجمع اعتراض آمیز رانندگان بابلی:

قطع مشکوک مرکز تلفن تاکسی‌های بی‌سیم بابل و تجمع رانندگان /تصاویر

جمعی از رانندگان تاکسی بی‌سیم در اعتراض به مشکل قطعی بی‌سیم این مجموعه در مقابل ساختمان شورای شهر بابل دست به تجمع اعتراضی زدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بابل‌نوین، عصر شنبه ۲۹ مهر تعدادی از رانندگان تاکسی بی‌سیم ۱۸۲۸ بابل در اعتراض به مشکل قطع چند ساعته بی‌سیم و خدمات این مجموعه مقابل ساختمان شورای اسلامی این شهر تجمع کردند.

این تجمع که از عصر آغاز و دامنه این اعتراضات تا چهار راه گنجینه بابل کشیده شد، در کمتر از یک ساعت خاتمه یافت.

بیش از ۵۰ راننده تاکسی در اقدامی بی‌سابقه ابتدا در مرکز ساختمانی خدمات تاکسی‌ بی‌سیم و تاکسیرانی تجمع کردند و سپس اعتراضات خود را در مقابل ساختمان شورای شهر بابل ادامه دادند.

این تجمع در زمان سخنرانی رضا رحیمی از نامزدهای تصدی پست شهرداری بابل در ساختمان شورای شهر انجام شد در صورتی که نامبرده هیچ ارتباطی به موضوع نداشت.

در جریان این تجمع محسن جعفری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بابل  در محل ساختمان شورا حاضر شد  و فرامرز ابوالحسنی نایب‌رییس شورای شهر به منظور شنیدن مشکل تجمع‌کنندگان به نمایندگی اعضای شورا از صحن جلسه شورا خارج و با معترضان صحبت کرد.

طبق بررسی‌های به‌عمل آمده قطعی تلفن بی‌سیم از ساعت ۱۳ ظهر آغاز شد‌ و اطلاعات منابع آگاه از خطای انسانی و خرابکاری در وقوع این مشکل خبر دادند و اظهار داشتند که مشکل فنی نبود.

در پاسخ به این اعتراضات روابط عمومی سازمان مدیریت حمل‌و نقل ترافیک شهرداری بابل یک خرابکاری سازماندهی شده را علت قطعی دانست و اظهار کرد: قطعی تلفن مرکز بی‌سیم ۱۸۲۸ فنی نیست و این تجمع با هدف ایجاد تنش و اغتشاش ساختگی و تحت‌الشعاع قرار دادن جلسه عصر دیروز شورای اسلامی شهر بابل انجام شد.

مهندس علی اصغرپور مدیریت مخابرات شهرستان بابل نیز ضمن تکذیب قطعی تلفن ۱۸۲۸، احتمال وقوع مشکل در سرور را بیان کرد.

منابع آگاه خبر داده‌اند که دستگاه‌های نظارتی و امنیتی به شدت به‌دنبال بررسی ابعاد مختلف موضوع هستند تا مسببان و برهم‌زنندگان آرامش عمومی جامعه را شناسایی کنند.

گفتنی‌است قطعا درخواست رفع مشکل از حقوق اولیه یک سازمان یا نهاد است اما نباید به ایجاد تنش برهم زدن و آرامش شهر منجر شود، اگر هدف‌نهایی معترضین از تجمعات رسیدن به آرامش است این نوع برخوردها خود  موجب تنش و ناآرامی است و  هدف‌نهایی دست نیافتنی‌تر می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :