آخرین عناوین

سه شنبه 2 آبان 1396-9:31 کد خبر:46402

اخطار رئیس اداره ورزش و جوانان قائم‌شهر!!

اگر در بازی پنج‌شنبه، سکوها را باز کنیم هیچ مسئولیتی را نمی‌پذیرم

رئیس اداره ورزش و جوانان قائم‌شهرگفت:بعد از بازدید از سکوها، اعلام خطر کردیم ،اگر در بازی پنج‌شنبه، سکوها را باز کنیم حرفی ندارم ولی هیچ مسئولیتی را در قبال آن نمی‌پذیرم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش، رئیس اداره ورزش و جوانان قائم‌شهر با بیان اینکه مرمت سکوهای فلزی و نشیمن‌گاه ورزشگاه شهید وطنی حدود 700میلیون تومان اعتبار می‌خواهد، گفت: بیش از 200 باشگاه ورزشی در قائم‌شهر فعالیت می‌کنند.

غلام‌ رضا رضوی عصر امروز در نشست خبری به ‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی با بیان اینکه تمام کارهای ما بر اساس برنامه محوری است و کاری را بدون برنامه انجام نمی‌دهیم، اظهار کرد:در این مدت سعی کردیم تا در تمام حوزه‌ها در حد توان، اصلاحاتی انجام دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد:سعی کردیم به طریقی عمل کنیم که قانون‌گریزی نداشته باشیم و جواب خیل عظیم ورزشکاران در این شهرستان را دهیم.

رضوی با بیان اینکه شهرستان قائم‌شهر از نظر کسب مدال و قهرمان در استان و حتی کشور سرآمد و الگو است، افزود: در سال 96 تا به امروز، 12 مدال طلا، 12 مدال نقره و 14 مدال برنز توسط ورزشکاران ما در رشته‌های مختلف ورزشی به ‌دست آمد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه سرانه فضای ورزشی ما به ازای هر نفر 53سانتی‌متر است ولی قائم‌شهر سال خوبی را به لحاظ مدال‌آوری پشت سر گذاشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان قائم‌شهر تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی، اعتباراتی برای ساخت اماکن ورزشی تخصیص داده شد و در همین راستا تمام اماکن ورزشی را در سطح شهرستان بررسی کردیم و کارها را به‌صورت بولتن در اختیار دو نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گذاشتیم تا فضاهای فرسوده و کهنه احیا شود.

رضوی به سکوهای فلزی ورزشگاه شهید وطنی اشاره کرد و گفت: بعد از بازدید و بررسی از سکوها، اعلام خطر کردیم و این مسئله از طریق دو نماینده و پیگیری شورای تأمین و اداره‌کل ورزش استان به گوش وزیر ورزش رسید و طبق برآورد، مرمت سکوهای فلزی و نشیمن‌گاه آن در حدود 700میلیون تومان اعتبار می‌خواهد.

وی افزود:مرمت سکوها یکی از مطالبات هواداران تیم محبوب نساجی است و اگر در بازی پنج‌شنبه، سکوها را باز کنیم حرفی ندارم ولی هیچ مسئولیتی را در قبال آن نمی‌پذیرم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه دل‌نگرانی ما این است تا مشکلات را کم کنیم، اظهار کرد:مشکلات در صورتی برطرف می‌شود که اعتبارات مالی آن تأمین شود.

رضوی در پایان با بیان اینکه تمام پروژه‌های نیمه کاره شهرستان تا اواسط سال بعد به اتمام می‌رسد و قابل بهره‌‌برداری است، گفت:بیش از 200 باشگاه ورزشی در قائم‌شهر فعالیت می‌کنند که برای 178 باشگاه مجوز صادر شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :