آخرین عناوین

چهارشنبه 3 آبان 1396-10:23 کد خبر:46419

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی آمل خبر داد:

آتش‌سوزی سمند در حال سوخت‌گیری گاز مایع در آمل

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آمل از آتش‌‎سوزی خودروی سواری سمند که در حال سوخت‌گیری گاز مایع در این شهرستان بود خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حسین نذیری اظهار داشت: خودروی سواری سمند که شامگاه دوشنبه در حال سوخت‌گیری گاز مایع در شهرستان آمل بود دچار آتش‌سوزی شده است.

وی افزود: صاحب این خودرو در پارکینگ منزل خانه مشغول سوخت‌گیری بود که دچار حادثه شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آمل با اشاره به اعزام یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی و سه آتش‌نشان در این عملیات، بیان کرد: حادثه آتش‌سوزی ساعت ۱۷ و ۴۷ دقیقه طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ گزارش داده شده است.

این مسئول با اشاره به اعزام به موقع آتش‌نشانان و خاموش کردن آتش برافروخته خودرو، تصریح کرد: مأموران آتش‌نشانی با کنترل حریق از سرایت آن به سقف پارکینگ و منزل مسکونی جلوگیری کردند.

نذیری با اعلام اینکه طی روزهای گذشته هم آتش‌سوزی زیاد در این شهرستان مهار شد، یادآور شد: آتش‌سوزی یک کامیون به همراه تانکر بنزین روز گذشته در جاده آمل به بابل از دیگر حوادث بود که روبروی پمپ بنزین شهر دابودشت آمل با شعله گرفتن آتش در کابین خودروی تانکر حمل بنزین اتفاق افتاده بود.

وی با اشاره به خاموش کردن آتش توسط آتش‌نشانان، بیان کرد: این تانکر بعد از خاموشی ایمن شده و بنزین داخل آن در پمپ بنزین با رعایت اصول ایمنی تخلیه شد هر چند یک دستگاه خودروی آتش‌نشان به همراه سه آتش‌نشانی برای تأمین ایمنی در محل حادثه برای مدتی مستقر بودند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آمل با اشاره به بروز حریق با تصادف دو خودروی وانت بار در کوچه تربیت ۱۷ خیابان مطهری آمل، خاطرنشان کرد: این حادثه با حضور آتش‌نشانان مهار شد و مصدوم نداشته است.

این مسئول با اعلام انفجار گاز یک واحد تجاری در آمل یادآور شد: این حادثه در خیابان امام رضا روی داده و دو مصدوم به همراه داشته است.

نذیری بیان کرد: انفجار ناشی از نشت گاز صبح در یک دفتر اسناد رسمی ساختمان تجاری در رضوان 9 اتفاق افتاد و دو نفر از کارکنان این دفتر اسناد رسمی به شدت دچار سوختگی شدند.

وی با اشاره به اینکه موج این انفجار باعث شکسته شدن شیشه ساختمان‌های مجاور و روبروی واحد تجاری شد، گفت: مصدومان حادثه با حضور عوامل درمانی راهی بیمارستان 17 شهریور آمل شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :