آخرین عناوین

پنجشنبه 4 آبان 1396-18:53 کد خبر:46449

لطفاً جیب بیت‌المال را هزینۀ بی‌تدبیری خود نکنید:

وقتی بیت‌المال در بابلسر هزینه بی‌تدبیری می‌شود/تصاویر

در روزهای اخیر شهروندان بابلسری، در کمال تعجب شاهد هستند که قسمتی از موزاییک‌های تازه زده شده در سطح شهر توسط پیمانکار در حال شکسته شدن هستند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مشهدسر، بابلسر شهری است که مردمانش اگر روزی خیابانی را بدون عیب و چاله‌های ناشی از کندن موزاییک‌ها و یا آسفالت ببینند، یقیناً متعجب خواهند شد.

شهری که با وجود بارش زیاد باران در سال، هنوز برای آبگرفتگی خیابان‌ها فکری نشده است، خیابان‌هایی که بیشتر شبیه مخازن ذخیره آب می‌شوند.

هر کدام از مسئولان شورای شهر و شهرداری از سابق و فعلی، دادِ سخن در تخصص مدیریت شهری سر می‌دهند اما غافل از اینکه هیچ یک، جز سخنرانی، مزیتی بر دیگری ندارند.

قطعاً همشهریان بابلسری، هنگامی که بر موزاییک‌های خیابان‌ها به ویژه در محدوده شهربانی تردد می‌کنند، احساس می‌کنند که بسیاری از این موزاییک‌ها به اصطلاح لَق می‌زنند.

باید به مسئولان شهری بابلسر تبریک گفت که هیچ‌گاه پیاده، روی این موزاییک‌های فرش شده تردد نمی‌کنند و همواره، سواره نظاره‌گر مهندسی در ظاهر بدون عیب پیمانکاران منتخب خود هستند.

در روزهای اخیر همشهریان بابلسری، در کمال تعجب شاهد هستند که قسمتی از موزاییک‌های تازه زدۀ بلوارشریفی، توسط پیمانکار در حال شکسته شدن هستند.

اما دلیل این مسئله و تخریب بخشی از این موزاییک‌ها، بی‌دقتی و درنظر نگرفتن فضای سبز کنار خیابان عنوان شده است.

در مسیری کوتاه، که حدود 20 روز برای موزاییک کردن وقت و هزینه از جیب بیت‌المال صرف شده است، اکنون با سهل‌انگاری مدیران شهری و یا پیمانکاران بی‌توجه، دوباره شاهد تخریب و بازسازی هستیم.

انگار مدیران شهری بابلسر، استفاده از پیمانکارانی که سرسری و بی‌توجه به اصول فنی کار می‌کنند برایشان امری عادی شده است.

لطفاً جیب بیت‌المال را هزینۀ بی‌تدبیری خود و بی‌مسئولیتی پیمانکاران منتخبتان نکنید.

در نهایت امیدواریم منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر بابلسر به این سوال همشهریان ما پاسخ دهند، انتخاب پیمانکاران در شهرداری و شورای شهر برعهده چه کسی است؟

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :