آخرین عناوین

جمعه 5 آبان 1396-18:5 کد خبر:46457

انتقاد امام جمعه بابل از انتخاب استاندار غیربومی!!

منطقی برای انتخاب استاندار غیربومی در مازندران وجود ندارد

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه مازندران دارای نیروهای کارآمد و شایسته‌ای است، گفت: منطقی برای انتخاب استاندار غیربومی در مازندران وجود ندارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حسن روحانی امام جمعه بابل اظهار داشت: بسیار گله‌مندم از این که وزارت کشور یک فرد غیربومی را برای تصدی استانداری مازندران به مجمع نمایندگان معرفی کرده و مجمع نمایندگان نیز بلافاصله موافقت خود را اعلام می‌کند.

وی افزود: حق مردم مازندران این نیست بعد از ماه‌ها انتظار، قابلیت‌ها و توانمندی‌های افراد بومی را نادیده گرفته و یک فرد غیربومی را به عنوان استاندار مازندران انتخاب کنند.

امام جمعه بابل تصریح کرد: نمی‎دانم چه منطقی برای انتخاب استاندار غیربومی برای مازندران وجود دارد، آیا این استان از نعمت دارا بودن افراد شایسته و کارآمد محروم است، آیا مازندران افراد موفق و باتجربه کم دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: استان مازندران محل آزمون و خطا نیست که یک فرد غیربومی را که هیچ شناختی از استان مازندران ندارد را به عنوان استاندار انتخاب کنند تا این شخص تجربه استاندار شدن را در مازندران کسب کند.

روحانی گفت: انتظار ما از دولت این است از وجود افراد توانمند و شایسته که تعداد آنها در مازندران نیز کم نیستند برای تصدی در استانداری مازندران استفاده کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :