آخرین عناوین

جمعه 5 آبان 1396-18:39 کد خبر:46458

مديرعامل جمعيت هلال احمر مازندران خبر داد :

اجرای مانور بهداشت و درمان اضطرار در روستای بیشه بنه بهشهر

مديرعامل جمعيت هلال احمر مازندران، از اجراي مانور تيم بهداشت و درمان اضطرار و کاروان سلامت در روستاي بيشه بنه شهرستان بهشهر خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران ، مجتبي اكبري مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: با توجه به حادثه خيزي استان و لزوم آمادگي در برابر حوادث و سوانح  و نيز به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به هم استاني هاي عزيز در مناطق محروم ، با همکاری تيم بهداشت و درمان اضطرار جمعيت بهشهر و جمعی از پزشکان و پيراپزشكان داوطلب در حوزه های مختلف ، مانور بهداشت و درمان اضطرار و کاروان سلامت هلال احمر مازندران پنج شنبه چهارم آبان ماه در روستای بيشه بنه بخش يانه سر شهرستان بهشهر انجام شد.

براساس این گزارش، اکبری گفت:مانور بهداشت و درمان اضطرار در ٥ بخش ، خدمات سرپايي ، بهداشت مادر و كودك ، بهداشت روان ، بهداشت محيط و تغذيه با حضور يك تيم ١٨ نفره بهداشت و درمان اضطرار ( BHCU) از شهرستان بهشهر و با هدف تمرين و افزايش آمادگي براي اين تيم برگزار شد .

مدير عامل جمعيت هلال احمر مازندران افزود:در بخش کاروان سلامت ، با همكاري سازمان مردم نهاد خيريه" همت عالي مازندران" و پشتیبانی و تامین داروی رایگان از سوی هلال احمر استان اينكار انجام شد.

اكبري با اشاره به اينكه در مجموع تعداد ٥٠٠ ويزيت براي اهالي اين منطقه  انجام شد ، ادامه داد : پزشكان و پيراپزشكان حاضر را متخصص داخلي ، ارتوپد ، أطفال ، جراح عمومي ، تغذيه ، قلب و عروق ، زنان و زايمان ، چشم ، جراح مغز و اعصاب ، دندانپزشك ، روانشناس پزشك عمومي ، پرستار ، ماما تشكيل دادند .  

وي در پايان ضمن تشكر از كليه پزشكان داوطلب ، مسئولين شهرستاني و محلي ، امام جمعه و فرماندار بهشهر ، بخشدار و دهياران بخش يانه سر ، اهالي خونگرم و با صفاي روستاي بيشه بنه گفت: پيش از اين با همكاري سازمان مردم نهاد خيريه همت عالي مازندران سه كاروان سلامت به شهر كياسر و روستاهاي آقمشهد و سنگده اعزام شد که با استقبال گسترده ساکنان منطقه همراه بوده است.

گفتني است حجت الاسلام والمسلمين جباري امام جمعه ، سجادي فرماندار بهشهر و اكبري مدير عامل هلال احمر استان با همراهي جمعي از معاونين از مراحل اجراي اين مانور و كاروان سلامت بازديد كردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :