آخرین عناوین

جمعه 5 آبان 1396-20:6 کد خبر:46460

گلایه امام جمعه کیاسر:

جان مردم در جاده ساری کیاسر در خطر است

امام جمعه کیاسر با اشاره به تصادفات زیاد در منطقه چهاردانگه گفت: جان مردم این منطقه به واسطه مشکلات جاده‌ای در خطر است، بهسازی این جاده یکی از مطالبات جدی مردم است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام یوسف‌علی تیموری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کیاسر اظهار داشت: تکیه به نیروی الهی درست‌ترین مسیری است که انسان انتخاب می‌کند و این موضوع باید مدنظر همه متولیان امر در کشور قرار گیرد.

وی با اشاره برخی از مشکلاتی که در منطقه چهاردانگه مازندران وجود دارد، تصریح کرد: یکی از معضلات در این منطقه جاده است.

امام جمعه کیاسر اضافه کرد:هر روز شاهد تصادف بی‌شمار در منطقه هستیم، به متولیان اعلام می‌کنم که بهسازی و رفع مشکلات و نقائص جاده یکی از مطالبه های جدی مردم است.

این مسئول با اشاره به در پیش بودن هفته پدافند غیرعامل در کشور، گفت: اجرای پدافند غیرعامل در منطقه چهاردانگه مازندران مناسب‌سازی جاده است.

تیموری بیان کرد: مدیران استانی به صورت اصولی نسبت پدافند غیرعامل اقدام کنند، انتظار است که واقعا به فکر بهبود عبور و مرور منطقه باشند.

وی با اشاره به کشتار مردم یمن توسط آل‌سعود با محوریت آمریکا و قتل عام مردم در میانمار با همکاری بودائیان، گفت: برای جلوگیری از این کشت و کشتار همه موظف هستیم به ندای این مردم مظلوم پاسخ مثبت دهیم.

امام جمعه کیاسر درباره اظهارات و اقدامات آمریکا برای جلوگیری تقویت بنیه دفاعیه کشور ما افزود: بحث تقویت بنیه نظامی ما جز معاهدات برجام نبود ولی آمریکا از افزایش قدرت کشور ما در هراس است.

این مسئول با اشاره به تلاش‌های اتحادیه اروپا بر پایبندی کشور در برجام، افزود: آنها به دنبال دائمی کردن برجام فقط برای کشور ما هستند.

تیموری با اعلام اینکه دشمن به دنبال محدود کردن ما در فعالیت‌های هسته‌ای است، گفت: در برابر این محدودیت‌ها قرار بود که تحریم‌ها برداشته شود ولی این اتفاق از جانب آنها نیافتد و هر روز تلاش دارند به نوعی کشور را تحت فشار قرار دهند.

وی ادامه داد: برخی از مسئولان خودشان اعلام کردند که از برجام سودی نبردیم، حمایت اتحادیه اروپا از برجام بازی جدید آنها است و به دنبال دریافت امتیازی دیگری از کشور ما هستند و بنا دارند بحث تقویت موشکی ما را زیر سؤال ببرند.

امام جمعه کیاسر با اشاره به تلاش‌های رزمندگان اسلام برای جلوگیری از نفوذ داعش در منطقه گفت: دشمنان اسلام تلاش دارند که ایران و قدرت نظامی این کشور را محدود کند، متولیان ملی باید به گوش باشند و دوباره گول آمریکا و ایادی آنها را نخوردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :