آخرین عناوین

شنبه 6 آبان 1396-9:26 کد خبر:46467

سرپرست جهاد‌ کشاورزی سوادکوه خبر داد:

شناسایی طیور مشکوک به آنفلوآنزا در سوادکوه

سرپرست جهاد‌کشاورزی سوادکوه از شناسایی و ضبط گوشت طیور غیر‌بهداشتی و مشکوک به آنفلوآنزای پرندگان در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمد‌ اسماعیلی از شناسایی و ضبط گوشت طیور غیر‌بهداشتی و مشکوک به آنفلونزای پرندگان در شهرستان سوادکوه خبر داد و گفت: فعالیت‌های مورد‌ نظر در مسیر تولید غذای سالم برای جامعه‌ای سالم، گشت ویژه جهادکشاورزی شهرستان سوادکوه با همکاری دامپزشکی و انتظامی شهرستان برای پیگیری آنفلوانزا تشکیل شد و تعدادی از محصولات غیر‌بهداشتی سنتی و محلی در حال توزیع را ضبط و به متخلفان هشدار داده‌ شده است.

وی از پرداخت ٨ هزار و ۵٠ میلیون ریال تسهیلات سرمازدگی در شهرستان سوادکوه خبر داد و افزود: 139 نفر به دلیل سرما‌زدگی دچار خسارت شدند که پرونده آنان تشکیل و به بانک معرفی شد که 65 نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند و بقیه در مرحله تشکیل پرونده هستند.

سرپرست جهاد‌کشاورزی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه خسارت‌دیدگان سرما در سه مرحله به بانک‌های عامل معرفی شدند، خاطر‌نشان کرد:مبلغ مورد نظر برای خسارت‌دیدگان 10 هزار میلیون ریال است که تاکنون 8 هزار و 50 میلیون ریال آن جذب شده است.

اسماعیلی به برگزاری جلسه میز‌خدمت با حضور رئیس بانک کشاورزی و کارشناسان جهاد‌کشاورزی خبر داد و با بیان اینکه این جلسه به‌ منظور تسهیل روند رونق اقتصادی و کمک به حل مشکلات بهره‌بردار ان بخش کشاورزی و دامپروری برگزار شد، گفت:در جلسه با مدیر بانک کشاورزی خواسته شد تا با توجه به وضعیت آسیب‌پذیری کشاورزان در رسیدگی به پرونده ارائه تسهیلات به آنان سرعت بیشتری انجام شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :