آخرین عناوین

يکشنبه 7 آبان 1396-8:45 کد خبر:46484

انتقاد تند نایب رئیس شورای شهر رامسر:

اینکه بگوییم استاندار مازندران شهردار رامسر را انتخاب کند یعنی شورای شهر، کشک!

نایب رئیس شورای رامسر با انتقاد از برخی حاشیه ها گفت: ما هنوز آب را نخوردیم می گویند آب را نخورید گرم است، اینکه بگوییم استاندار، شهردار را انتخاب کند یعنی شورای شهر، کشک!


به گزارش خزرخبر و به نقل از رامسر نوین،عضو شورای شهر رامسر گفت:اعضای شورای شهر رامسر بر اساس ابلاغ استانداری مازندران از مورخه ۲۶ شهریور ماه به مدت ۳ ماه فرصت دارند تا نسبت به انتخاب شهردار مد نظر خود اقدام کنند که اعضای شورای شهر رامسر به محض اطلاع از ابلاغ بیست و چهارم شهریور ماه استانداری مازندران به کوزه گر اعلام کردند که از این تاریخ شما شهردار نیستید و به جای وی قدرت شاهمنصوری بعنوان سرپرست شهرداری منصوب شد.

براساس این گزارش، محمد جعفر خلخالی افزود:چرا عجله دارید؟ توپ در حال حاضر در زمین ماست توپ را در زمین استاندار نیندازید و اینکه بگوییم استاندارمازندران شهردار رامسر را انتخاب کند یعنی شورای شهر، کشک و مطمئن باشید با رعایت اصل بی طرفی به بهترین گزینه خواهیم رسید و بهترین انتخاب را خواهیم داشت.

خلخالی با انتقاد از برخی حاشیه های ایجاد شده تصریح کرد:ما هنوز آب را نخوردیم برخی ها در فضای مجازی می گویند آب را نخورید گرم است، وقتی فضا ملتهب می شود برخی ها می گویند شورای شهر عرضه ندارد و معتقدم همه باید برای موفقیت شهر تلاش کنیم و لذا خبرنگاران موظفند فضای جامعه را آرام کنند.

این عضو شورای شهر رامسر در پاسخ به این سوال که (آیا نصرت الله کوزه گر همچنان گزینه شماست؟) گفت:تا تکلیف کوزه گر مشخص نشود هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم و استانداری مازندران باید نامه بزند و تکلیف را مشخص کند، تا آقای عسکری به ما نامه بزند صبر خواهیم کرد و باید استانداری مازندران و عسکری تکلیف کوزه گر را مشخص کنند که می تواند یا نمی تواند؟تمام.

گفتنی است فرهاد عسکری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران ۲ بار پیش از این با ابلاغ نامه به شورای شهر رامسر عدم احراز صلاحیت شهردار سابق رامسر به علت باز نشستگی را اعلام کرده است اما شورای شهر رامسر با ارسال نامه دیگری به عسکری در تاریخ اول آبان ماه تعیین وضعیت کوزه گر را برای چندمین بار خواستار شد و نامه ای که یک روز بعد با این پاسخ عسکری مواجه شد: موضوع در حال بررسی و سیر مراحل اداری و قانونی است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :