آخرین عناوین

يکشنبه 7 آبان 1396-8:55 کد خبر:46485

هردم از این باغ بری می رسد:

افشاگری عضو شورای شهر بابلسر علیه شورا/ واگذاری خودرو به اداره دولتی! /تصویر

انتشار تصویر یک نامه اداری از سوی یکی از اعضای شورای بابلسر در فضای مجازی و عدم واکنش از سوی دیگر اعضای شورا، موجی از گمانه‌زنی‌ها را به دنبال داشته است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مشهدسر، در روزهای اخیر، انتشار تصویر یک نامه اداری و تذکری سرگشاده از سوی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بابلسر در فضای مجازی، موجی از گمانه‌زنی‌ها را به دنبال داشته است.

با وجود انتشار این نامه اداری که در آن از واگذاری یک دستگاه خودرو به یکی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان، که خود برابر قانون بودجه دولتی دریافت می‌کند، هیچ واکنش رسمی را از سوی دیگر اعضای شورا به دنبال نداشت.

از سویی گمانه‌زنی‌ها و از سویی چند سوال بی‌پاسخ مطرح می‌شود:

1- آیا تمامی اعضای شورای اسلامی شهر بابلسر از واگذاری خودرو به این دستگاه اجرایی خبر داشته‌اند و یا فقط تعداد اندکی مطلع بوده‌اند؟

2- به نظر می‌رسد عدم وحدت‌رویه و اتحاد نظر در شورای اسلامی شهر بابلسر، امری است که بیش از گذشته منافع مردم شهر را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد.

3- انگیزه واگذاری یک دستگاه خودرو، آن هم به ارگانی که از دولت، برابر قانون بودجه دریافت می‌کند چیست؟

4- آیا با وجود این اختلاف نظر، بودجه‌هایی دیگری نیز خلاف نظر و یا بدون اطلاع سایر اعضای شورای شهر، در جایی دیگر هزینه شده است؟

5- با اینکه اعضای شورای شهر، از منتخبان مردم و به عنوان امانت‌دار، باید همواره به دنبال احقاق و استیفای حقوق مردم شهر باشند، منشاء عدم اطلاع یک یا چند نفر از اعضای شورا از واگذاری خودرو یا امثال‌هم به دستگاه‌های دولتی در کجاست؟

6- آیا صرفاً تصمیم این واگذاری از سوی رئیس شورا صورت گرفته است؟ که اگر چنین باشد، پس رای مردم بی‌اثر و تشکیل جلسات در شورای شهر بدون دلیل خواهد بود، و اگر با نظر و تصویب سایر اعضای شورا اتفاق افتاده است، چرا پس از تصویب و واگذاری خودرو این موضوع رسانه‌ای شده است؟

اعضای شورای شهر بابلسر، با توجه به اعتماد مردم بر این جایگاه تکیه زده‌اند، انتظار مردم شهر بابلسر شفاف‌سازی درباره این موضوع مطرح شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :