آخرین عناوین

دوشنبه 8 آبان 1396-16:13 کد خبر:46512

توپ شورای شهر در زمین خبرنگاران:

باز هم آقای رئیس توپ را به زمین خبرنگاران انداخت!

رئیس شورای شهر قائم شهر در ادامه ی ناتوانی های خود در انتخاب یک شهردار مناسب، عدم این ناتوانی بزرگ خود را اصحاب رسانه دانست.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر، در ادامه ی ناتوانی های شورای شهر قائم شهر در انتخاب یک شهردار مناسب ، باز هم افشین حسین زاده رئیس این شورا ، اصحاب رسانه را عامل ایجاد تنش در تصمیم گیری های شورا دانست.

این نظر در صورتی اظهار شده است که بهتر است آقای رئیس ، منطقی تر به اتفاقات اطراف شورا نگاه بیاندازد زیرا آن چیزی که تا به امروز برای مردم قائم شهر ثابت شده است ، عدم وجود شجاعت و صداقت در ساختمان شورای اسلامی شهر قائمشهر عامل اصلی بسیاری از مشکلات در ماه های اخیر بوده است نه فعالیت اصحاب رسانه!

انتقاد از اصحاب رسانه در صورتی هر هفته از سوی اعضای شورا تکرار می شود که به جرات عملکرد شورای شهر قائم شهر از روز شروع به کارش تا به امروز را می توان تیره ترین روزهای فعالیت این شورا در یک دهه اخیر دانست .

شورای شهری که تصمیم بعضی از اعضای آن با یک تلفن عوض می شود و هر بار در تصمیم گیری توپ را به زمین یکدیگر می اندازند ، این روزها باعث شده است تا قائم شهر به خواب زمستانی فرو برود .

به نظر می رسد عدم صلابت اعضای شورای شهر قائم شهر و رفتار چندگانه بعضی از اعضا دلیل اصلی عدم انتخاب شهردار است نه اصحاب رسانه ای که وظیفه ی شفاف سازی را بر عهده دارند.

البته این نقد به حوزه روابط عمومی شورای شهر قائم شهر نیز وارد است که هنوز نتوانسته اصحاب رسانه شناسنامه دار را شناسائی و از آنها برای اطلاع رسانی کمک بگیرد نه اینکه برای پر کردن صندلی خبرنگاران از بعضی افراد کانال دار استفاده کند.

در هر صورت پیشنهاد می دهیم ، بهتر است تا وقتی که دل مردم شهر قائم شهر برای شورای اسلامی دوره چهارم تنگ نشده است ، اعضای شورای اسلامی شهر قائم شهر به خودشان بیایند و ضمن تغییر در بعضی رفتارهایشان ، با انتخاب یک شهردار مناسب ، شور و امید را به شهر برگردانند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :