آخرین عناوین

دوشنبه 8 آبان 1396-16:25 کد خبر:46513

طی 6 ماهه امسال صورت گرفت:

6 هزار و 500 متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در امور آبفای عباس آباد

مدیر امور آب وفاضلاب شهری عباس آباد از اصلاح و توسعه  6 هزار و 526 متر شبکه آبرسانی در 6 ماهه نخست امسال خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای شهری مازندران، مدیر امور آب وفاضلاب شهری عباس آباد اظهار داشت: در 6 ماهه نخست امسال، 6 هزار و 526 متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در این شهر انجام شد.

براساس این گزارش، مهرداد مقدس خو در سخنانی به تشریح عملکرد شش ماهه امور عباس آباد پرداخت و گفت:در این مدت با تلاش کارکنان این امور، 112 انشعاب استاندارد سازی ، 400  انشعاب نصب و 427 انشعاب آب به فروش رسید.

وی، مرئی سازی 13 شیر خط انتقال آب و تعویض 286 کنتور خراب  را از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت عنوان و تصریح کرد: در این مدت 734 مورد شکستگی در خطوط انتقال، شبکه توزیع و انشعاب آب شناسایی و برطرف شد.

مدیر امور آبفاشهری عباس آباد، با اشاره به نصب فشار سنج دیجیتال در 7 نقطه از شهر به منظور بررسی و انجام اقدمات به موقع در زمان های حساس  افزود: به دلیل نقض فنی، الکتروپمپ و موتور چاه های تحت بهره برداری این مورد در 6 مرحله تعویض شد.

مقدس خو، از بهسازی چاه های شماره 13 و 9  سلمانشهر، افزایش عمق نصب پمپ بر روی چاه شماره 4 و خرید و تعویض سنگ سلیس فیلترهای حذف آهن در تاسیسات آبرسانی کلارآباددر این مدت خبر داد.

وی، ادامه داد: 5861 متر توسعه و 665 متر اصلاح شبکه در عباس آباد اجرایی شد.

مدیر امور آبفاشهری عباس آباد،54 مورد آبرسانی از طریق تانکرهای سیار در ایام تابستان و پیک مصرف ، افتتاح ساختمان اداری این امور و خرید تجهیزات و اقلام اداری برای این امور و نیز خرید کانکس برای واحد اتفاقات از طریق مشارکتهای مردمی ، جمع آوری اطلاعات مشترکین و تهیه ابزارهای لازم برای ارسال پیامک به مشترکین بدهکار را از دیگر اقدمات کارکنان این امور در 6 ماهه نخست امسال خبر داد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :