آخرین عناوین

دوشنبه 8 آبان 1396-20:31 کد خبر:46520

گل بود به سبزه نیز آراسته شد!!!!

عزل شبانه بخشدار،توسط استاندار بدون داشتن منصب در مازندران!!

استاندار عزل شده مازندران در ساعاتی که هیچ مسئولیتی در استان نداشتی چگونه عزل و نصب انجام دادی !؟


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال تایم ، نماینده محترم مجلسی که باید بدنبال قانون گذاری باشد آیا حد و شأنش این است که شبانه بعد از تصویب هیئت محترم وزیران و انتخاب استاندار جدید بخشدار بخش محرومی را عزل و شبانه بدون حضور بخشدار سابق بخشدار جدید را معرفی و به همراه مقام اول اجرایی شهر وی را معارفه نمایید؟

جناب آقای نماینده محترم تا کی و کجا چنین شتابان می تازید واز هم اکنون به فکر صندلی سبز دوره بعد مجلس با قشون کشی هستید؟

جناب استاندار معزول مازندران: آیا سال ها سکانداری بر عمارت سفید کاج استانداری و کارهای انجام داده بستان نبود که شبانه بعد از عزل به فکر نصب افتادید؟

چه کسی یا چه کسانی به شما که دیگر مقامی در این استان نداشتید فشار وارد کرده !؟

جناب آقای فرماندار آیا فکر نمی کنید مردم در این دولت هم نقش دارند (دولت تدبیر وامید)کدام تدبیر و کدام امید؟ هرچه در این ایام دیدیم بی تدبیری برخی آقایان وناامید کردن مردم بوده،امام و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و شهدا برای بقا نظام خون ها داده اند ولی شما …..

جنابان محترم !آیا خیانت وجنایتی از بخشداری که از ابتدای خدمت از سال ورود در فرمانداری مشغول خدمت بود سر زده یا باز هم فشارهای آقای نماینده و اختلافاتش با یکی از دوستان ر و کسی که در رشد و ترقی ایشان نقش اساسی داشته با اصرار بر جابجا کردن بخشدار ایثارگر و خادم بخش کلیجانرستاق گردیده .

تا کی و کجا افراد بدون سابقه اجرایی در این دولته  بکار گرفته می شوند.

دلمان چه خوش بود روزی که شنیدیم حاج مجید(پرادعا اما ضعیف) برگشت به عرصه سیاست ! اما چه زود این دلخوشی به ناکجا آباد رسید؟کجاست آن سیاست و صداقت وعشق و خدمت به  مردم!

ملتی که در حماسه سیاسی ۲۴ خرداد ۹۲ و۹۶ با حضور پرشکوه خود سازوکار انتخابات را برای بیان خواست خویش مورد اعتماد قرار داد و با رأیی معنادار، گفتمان اعتدال را برگزید، آیا این جوابشان بود که شبانه بدون حضور بخشدار وقت به عزل وی ونصب بخشدار جدید بپردازید!؟پس مردم سالاری دینی وانقلابی کجاست .

رئیس جمهور محترم بارها تاکید کردند که دولت ما دولتی هست که مردم را به عنوان ولی‌ نعمت خود و صاحب کشور باور دارد، خود را بر اساس آموزه‌های انقلاب و رهنمودهای امام و رهبری، موظف به پیروی از خواست مردم و حراست از حقوق مردم بر اساس قانون اساسی می‌داند.

این دولت، خدمت به همه مردم را، فارغ از ملاک‌های سیاسی و جناحی، وظیفه خود می‌شمرد و همواره نقد مشفقانه را همچون حمایت خردمندانه ارج می‌نهد و در اداره کشور نیز، خود را نیازمند اندیشه و تدبیر همه صاحب‌نظران می‌داند.

جنابان محترم تذکر آخر این باشد که در این نظام مقدس مسئله ما این باشد که تنها جایگاه خود را حفظ کنیم، عمل شایسته‌ای نیست و برای مقابله با آن به فرمایش مقام معظم رهبری جهاد اکبر لازم است.

البته مطمئنا با انتصاب استاندار جدید،فرماندار پر ادعا اما ضعیف مرکز استان نیز باید غزل خداحافظی را بخواند.

امیدوارم استاندار ولایی وسردار جبهه های حق علیه باطل سردار اسلامی داند چه کسانی چکارها که نکرده اند.

وسلام علیکم ورحمه وبرکاته

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :