آخرین عناوین

سه شنبه 9 آبان 1396-8:51 کد خبر:46524

روابط عمومی سازمان تاکسی رانی ساری اعلام کرد:

والدين از دادن سرويس مدارس به رانندگان فاقد كد و برچسب خودداري کنند

والدین گرامی از دادن سرویس مدارس به خودروهای فاقد صلاحیت ،كد و برچسب سرویس مدارس خودداری نمایند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان پروژه سرویس مدارس شهر ساری، از تیر ماه سال جاری با برگزاری جلسات متعدد در محل سازمان،آموزش و پرورش و  دفاتر شرکت های حمل و نقل درون شهری ویژه سرویس مدارس رسما شروع بکار کرد.

در طی این جلسات تاکیدات زیادی از جانب سازمان تاکسیرانی مبنی بر رعایت کلیه قوانین مربوط به حوزه سرویس مدارس از سوی شرکت ها انجام و به مسئولین مربوطه ابلاغ گردید، کلیه امور راجع  به  پرونده سازی متقاضیان سرویس مدارس در شرکت ها می بایست انجام و سپس به سازمان تاکسیرانی ارسال گردد.

براساس این گزارش، سازمان تاکسیرانی با تشکیل کارگروه ویژه سرویس مدارس به بررسی پرونده های ارسالی می پردازد،کلیه پرونده ها می بایست حاوی تمامی مدارک لازم اعم از گواهینامه معتبر،بیمه مخصوص خودروهای عمومی ، کپی شناسنامه،سجل کیفری و معاینه فنی باشند ، در صورت فقدان هر یک از این موارد پرونده به شرکت جهت اصلاح عودت داده می شود.

به گزارش خزرخبر، پس از بررسی نهایی و تایید کارگروه برای خودرو کارت و برچسب مخصوص سرویس مدارس صادر می گردد،لازم به ذکر است همچنین در طول ساعت اداری تلفن 33200700  و دو شماره سامانه پیامکی به شماره های 30002223242500 و 500027642001 جهت دریافت انتقادات و پیشنهادات در اختیار عموم همشهریان قرار دارد.

طبق آخرین بروز رسانی انجام شده تا به امروز تعداد 700  کارت و برچسب سرویس مدارس به رانندگان صلاحیت دار اعطا گردیده و این روند تا اتمام کامل این پروسه ادامه دار خواهد بود.

از والدین گرامی تقاضا می گردد از دادن سرویس به خودروهای فاقد صلاحیت خودداری نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های ذکر شده با سازمان تاکسیرانی در تماس باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :